Obserwatorzy

19. Wygrana w rozdaniu u Marioli

Jakiś czas temu wzięłam udział w rozdaniu na blogu Praktycznie kosmetycznie.Jest to świetny blog, gdzie można poczytać pięknie napisane artykuły na różne tematy. Sami zaglądnijcie i przekonajcie się.
Do wygrania w rozdaniu był wybrany perfum firmy AVON.Biorąc udział w tej zabawie nie liczyłam na zwycięstwo tym bardziej, że chętnych było sporo. Mi najbardziej podobał się perfum PERCEIVE i ten wskazałam jako nagrodę, gdyby udało się mi wygrać.

Moim ogromnym zdziwieniem był fakt, że szczęście się do mnie uśmiechnęło i to ja zostałam zwyciężczynią rozdawajki. Radość była przeogromna a cieszyłam się jak małe dziecko.Gdy przesyłka dotarła do mnie i ją otwarłam, moim oczom ukazał sie taki oto widok:


Spodziewałam się samych perfum a tu spotkała mnie miła niespodzianka. Mariolka dołączyła do paczuszki również balsam do ciała z tej samej serii.Przyznam się szczerze, że jest to jeden z moich ulubionych zapachów z AVON, więc radość była podwójna.

Kochana Mariolko z całego serducha bardzo Ci dziękuje za wspaniały prezent, który umili mi te chłodne,jesienne dni.Dzięki, dzięki,dzięki...

10 komentarzy: