Obserwatorzy

23. Lekki krem do twarzy na dzień od Vianek.

Jakiś czas temu otrzymałam w nagrodę Lekki krem do twarzy na dzień z ekstraktem z korzenia cykorii firmy VIANEK. Ten fakt mnie ucieszył, gdyż cenię i bardzo lubię kosmetyki tej firmy.Krem należy do pomarańczowej serii kosmetyków Vianek czyli odżywczej, a producentem jest SYLVECO. Mój krem wygląda tak:



Jak można zauważyć kosmetyk ten ma naturalny skład, bazujący na składnikach pochodzenia naturalnego z ekologicznych upraw. Nie znajdziecie w nim parabenów, silikonów, olejów mineralnych, czy sztucznych barwników. Sylveco jest z tego znane i cenione.

Moja opinia:
Lekki krem odżywczy do twarzy Vianek przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju cery.Ja jako kobieta 30+ muszę przyznać, że krem jest rewelacyjny dla mojej skóry.Krem do twarzy na dzień zawiera ekstrakt z korzenia cykorii, olej z pestek moreli, olej z nasion winogron i lecytynę sojową. Te składniki świetnie pielęgnują moją skórę twarzy, odżywiają ją, nawilżają, wzmacniają i chronią przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi.Po tygodniu stosowania zauważyłam, że mam bardziej napiętą skórę, elastyczną, jedrną i aksamitnie gładką. Koloryt skóry również się poprawił. Cera moja pojaśniała, codzienna jej szarość, gdzieś zniknęła a pozostał tylko zdrowy i piękny wygląd.Krem cudownie pachnie morelami, zapach jest delikatny, nie nachalny. Kosmetyk zamkniety jest w plastikowej buteleczce z pompką, dzięki której idealnie możemy dozować odpowiednią ilość kremu.Krem ma konsystencję gęstej śmietany,jest jedwabiście lekki i świetnie rozprowadza się po skórze jak i wchłania.Kosmetyk nie uczula mnie, nie powoduje podrażnień.Krem można stosować również jako bazę pod makijaż. Z całego serca polecam ten lekki i odżywczy krem do twarzy na dzień. Nie pożałujecie i na pewno pokochacie wszystkie kosmetyki VIANEK.




8 komentarzy:

  1. nie testowałam nigdy nic z tej firmy, ale znam. przepiękne opakowania mają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne opakowanie i fajny skład:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, ten kosmetyk do ust jest wspaniały pod każdym względem :)))

      Usuń
  3. Ja zaczynam przygodę z tymi kosmetykami i powiem Ci, że jestem mile zaskoczona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna,ze im dłużej bedziesz je używać, tym mocniej je pokochasz i docenisz.

      Usuń
  4. Nie miałam jeszcze nic z Vianka, jednak bardzo ciekawią mnie ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, warto wypróbować te produkty. Jestem pewna,że je polubisz.

      Usuń