Obserwatorzy

24. Regenerująca i pielęgnująca maska do stóp na noc od Laura Conti.

Witam cieplutko. Jesienne długie wieczory powodują, ze mam trochę więcej wolnego czasu. Aby go nie zmarnować, to staram sie wiecej poświęcić na pielęgnację mojego ciała. Ostatnio pokochałam Regenerującą i pielęgnującą maskę do stóp na noc od Laura Conti. W opakowaniu dodane były białe, bawełniane, bezucikowe skarpetki, które wspomagają działanie maseczki.

Skład produktu:
Aqua,Cetearyl Alcohol,Paraffinum Liquidum,Propylene Glycol, Isopropylpalmitate,Ceteareth 12,Urea,Caprylic/Capric Tri-glyceride,Helianthus Annuus Seed Oil,Glyceryl Stearate,Petrolatum,Dimethicone,ceteareth20,Ricinus Communis Seed Oil,Phenoxyethanol,Methylparaben,
Proplparaben,Citronellyl Methyl Crotonate,Allatoin,Ca rbomer,Triethanolamine,Tocopheryl Acetate,Lavandula Angustifolia Oil,Tea Tree (Melaleuca Alternifolia) Leaf Oil,Camphor,Menthol,Disodium EDTA,Panthenol,Polyquaternium -10,Methylchloroisothiazolino ne(and) Methylisothiazolinone,BHT


Moja opinia:
Regenerująca i pielęgnująca maska do stóp do stosowania na noc zamknięta jest w miękkiej, plastikowej tubce. Po otwarciu wyczuwam przyjemny,świeży zapach lawendy. Maska ma gęstą, kremową konsystencję, łatwo rozprowadza sie po skórze i bardzo szybko się wchłania. Dla mnie to duży plus, gdyż nie trzeba zbyt długo czekać.Maseczka zawiera w sobie lawendę, olejek z ogórecznika i drzewa herbacianego, alantoinę i panthenol. Substancje te nocą pielęgnują stopy, odżywiają, zmiękkczają i oczyszczają. Dodatkowo maska ma działanie przeciwgrzybiczne i przeciwzapalne oraz zapobiega nadmiernej potliwości i nieprzyjemnemu zapachowi. Kosmetyk ten wygładził szorstką skórę na mych piętach,łokciach, kolanach oraz zagoiły się wszystkie pęknięcia.Maseczka jest bardzo wydajna, naprawdę niewielka jej ilość jest potrzebna by nałożyć ją na stopy i szorstkie miejsca. Nakładam ją zaraz po kąpieli, gdy skóra jest oczyszczona. Po całym dniu intensywnego chodzenia dzięki maseczce moje stopy odpoczywaja i odżywają. Teraz mam śliczne, świeże, nie pocące się stopy, których się nie wstydzę. To mój kosmetykowy ulubieniec, który pozostanie ze mną i moją rodziną na dłużej.Moje córki już odkryły rewelacyjne działanie maski i też jej używają.


Dla wahających się jeszcze polecam wypróbować próbkę tego kosmetyku. Zapraszam do internetowego sklepu COLORIS, gdzie można zobaczyć jeszcze inne, równie świetne kosmetyki, które sa produkowane w Polsce i wcale nie odbiegają swym składem od tych zagranicznych i kosztują niewiele. Naprawdę warto i polecam !!!

10 komentarzy:

  1. Zainteresowała mnie ta maska, coś takiego by mi się przydało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę polecam. Przy regularnym stosowaniu maska działa cuda. Zobacz w Rossmanie może i tam jest już dostępna maseczka od Laura Conti.

      Usuń
  2. Mi się spodobały zapachy tych roduktów ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest bardzo przyjemny, a działanie tez jest wporządku.

      Usuń
  3. Bardzo lubię, jedna aplikacja, skarpetki na nogi i stopy odżywione :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam to samo. Odkąd mam tą maseczkę pumeks poszedł w kąt :)

      Usuń
  4. Przydałby mi się taki produkt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na co czekasz. Nie droga jest maska a bardzo skuteczna Aniu.

      Usuń