Obserwatorzy

26. Bezacetonowy zmywacz do paznokci Laura Conti.

Witam Was cieplutko. Ostatnio jest tak zimno, że w ogóle nie chce mi się wychodzić z domu. Moja suczka Sisi, miłośniczka spacerów, teraz szybciutko załatwia swe potrzeby i pędzi do drzwi. Cóż poradzić, że pogoda sprzyja siedzeniu na kanapie w ciepełku :)

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić Bezacetonowy zmywacz do paznokci suchych i kruchych z olejkiem ze słodkich migdałów od Laura Conti,który mam od miesiąca i podbił moje serce.


Moja opinia:
Bezacetonowy zmywacz do paznokci od Laura Conti zamknięty jest w plastikowej, praktycznej buteleczce z pompką. Dla mnie to duże udogodnienie, gdyż aplikuję sobie tyle zmywacza ile potrzebuję, bez ryzyka wylania. Wielką zaletą jest również fakt, że produkt ten nie zawiera śmierdzącego acetonu i pachnie grejfrutem oraz migdałami. Nareszcie mam spokój i nie słyszę narzekań męża, że w całym domu śmierdzi :) Kolejną zaletą zmywacza jest fakt, że usuwa on każdą emalię. Próbowałam kilka różnych firm lakierów do paznokci i bezacetonowy zmywacz do paznokci, z każdym sobie poradził bezbłędnie. Zauważyłam, że kosmetyk ten nie wysusza paznokci i skórek, wręcz nawilża je i odżywia. Kolor paznokci po zastosowaniu zmywacza się nie zmienił, wręcz nabrały blasku i zostały one natłuszczone. Moje dłonie mają teraz zdrowo wyglądające i piękne paznokcie.Poleciłam ten produkt kilku osobom z mojej rodziny i każdy ma identyczne odczucia. Dlatego mogę szczerze polecić Wam ten wspaniały zmywacz od Laura Conti. Cena równiez jest przystępna. Za buteleczkę o pojemności 150 ml zapłacimy około 8,00 zł. Zachęcam do zaglądania do sklepu COLORIS, gdzie można kupić ten zmywacz i wiele innych produktów za rozsądną cenę, które dorównują zagranicznym markom.W drogeriach również można spotkać kosmetyki Laura Conti.


Wy jakich zmywaczy używacie? Ciekawa jestem, czy znacie i używacie jakiś kosmetyków od Laura Conti? Chetnie poznam Wasze opinie. Pozdrawiam serdecznie :)

18 komentarzy:

  1. Zmywaczy używam tylko z Biedronki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj ten, na pewno go polubisz. Z Biedronki równieżmam zmywacz zielony z pompką :)

      Usuń
  2. Lubię zmywacze z tego typu papką 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio nie miałam okazji używać zmywacza do paznokci, bo miałam paznokcie hybrydowe, jednak z racji, że strasznie zniszczyło mi to płytkę paznokcia wracam na naturalnych paznokci, mój ulubiony zmywacz jest z Isany (zielony), lubię go, bo nie jest testowany na zwierzętach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o tym zmywaczu wiele pozytywnych opinii. Jednak do tej pory go jeszcze nie używałam.

      Usuń
  4. Lubię zmywacze w takich opakowaniach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest nas większa grupa lubiących takie zmywacze :)

      Usuń
  5. Lubię takie praktyczne opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie najlepiej sprawdza się zmywacz z Isany ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego to na pewno nie używałam. Kiedyś go wypróbuję.

      Usuń
  7. Tylko i wyłącznie bezacetonowych, jeżeli już w ogóle maluję paznokcie, bo mam tłustą płytkę i nawet żele mi się na nich nie trzymają. :P
    alteraven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam pojęcia, że można mieć takie problemy z paznokciami.

      Usuń
  8. Nie znam tego zmywacza. Używam BeBeauty z Biedronki właśnie w takim opakowaniu. Dobrze się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń