Obserwatorzy

21. Balsam do ust Eco Soft owoc dzikiej róży i żurawina od Laura Conti.


W swoich zbiorach kosmetycznych posiadam balsam do ust ECO SOFT owoc dzikiej róży i żurawina firmy Laura Conti.


Producent pisze:
Regenerujący balsam do ust o delikatnym różanym zapachu
Dodatek ekstraktu z owoców dzikiej róży oraz żurawiny– bogatych źródeł witaminy A, C oraz składników mineralnych (żelazo, jod, fosfor i wapń) poprawia kondycję naskórka. Flawonoidy obecne w żurawinie oraz kwasy owocowe opóźniają procesy starzenia, działają liftingująco i regenerująco.


Moja opinia:
Różany balsam zamknięty jest w kwadratowym, plastikowym pudełeczku, które bardzo łatwo się otwiera. Po otwarciu, naszym oczom ukazuje się kulisty kształt sztyftu. Jak dla mnie to rewelacja.Oczywiście zaraz wyczułam słodki zapach różany, który lubię, jednak w smaku troszkę mi przeszkadza.Jednak chyba przez to, że jestem zbyt wybredna :)

Balsam bardzo łatwo się aplikuje na ustach, a po kilku użyciach zauważyłam, że moje spierzchnięte dotąd usta bardzo się wygładziły, znikły drobne ranki. Wygląd moich ust stał się zdrowy i naturalny. Eco Soft odżywia moje usta, nawilża i chroni przed szkodliwym działaniem promieniowania UV. Balsam jest wydajny i starcza na bardzo długo.Dodatkowym plusem jest to, że balsam nabłyszcza nasze usta, które wyglądają jakby były pomalowane błyszczykiem. Ja pokochałam ten balsam do ust. Poleciłam go moim córkom oraz znajomym i oni są również nim zachwyceni. Zachęcam i Was do wypróbowania tego kulistego balsamu, na pewno nie będziecie żałować.


6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Jest świetna Elu, ato co zrobiła dla moich ust jest wręcz niewiarygodne.

      Usuń
  2. ja posiadam eosy, które zawsze są przy mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ochotę na Eos pomadki, ale najpierw musze swoje zapasy wykorzystać.

      Usuń
    2. Dla mnie bomba jest ten balsam, nawet chłop mój mi podkrada

      Usuń
    3. Ja i moje córki uwielbiamy ten balsam :)

      Usuń