Obserwatorzy

20. Test jogurtów ZOTT Natur/Primo

Na portalu TRND zakwalifikowałam się do testów jogurtu naturalnego ZOTT Primo. Radość była wielka, gdy otrzymałam przesyłkę od TRND, która wyglądała tak:


Jogurty naturalne z dodatkami kupić musiałam sama, jednak na początku nie mogłam ich nigdzie znaleść. Po przeszło tygodniu udało mi się kupić 16 sztuk jogurtu Zott Natur/Primo z owocowymi dodatkami.


Nieco później już w całkiem innym mieście kupiłam 16 jogurtów naturalnych Zott Natur/Primo z musli.Razem było ich 32 sztuki. Oczywiście za jogurty otrzymałam na swoje konto bankowe zwrot kosztów.


Muszę przyznać, że jogurty z musli bardzo mi zasmakowały. Nie zawierają cukru i konserwantów,więc są o wiele zdrowsze i zapewniają mi całkiem pożywny posiłek. Nie jestem zwolenniczką jogurtów z owocami, więc te jogurty testowały moje córki, które pochłonęły 8 jogurtów w jeden dzień. Z ich opinii wynika, że jogurty są bardzo smaczne, pożywne i również nie zawierają cukru.


Na zakończenie mogę szczerze napisać, że jogurt Zott Primo łączy nasz ulubiony smak jogurtu naturalnego bez cukru z pysznymi dodatkami. Jest to nowość nanaszym rynku, ale osoby, które wraz ze mną próbowały jogurtów Zott pokochały ten smak.

6 komentarzy:

  1. Jak tylko go spotkam w sklepie to bez wahania go kupię i wypróbuję :-) pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto Ewelinko. Większości, która próbowała ten jogurt smakował.

      Usuń
  2. Lubię jogurty zott naturalne bez dodatków. Tych nie widziałam w sklepie jeszcze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu, te jogurty na razie są w dużych tylko sklepach typu Tesco, Kaufland, Carrefur.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. O tak to były pyszności, ale skończyły się zbyt szybko.

      Usuń