Obserwatorzy

22. Jogurtowy peeling pod prysznic z marakują Balea.

Witam serdecznie.

W jesienne, długie wieczory mamy więcej czasu by poświęcić dłuszą chwilę naszemu ciału. Nie wiem jak jest u Was, ale u mnie jesienią i zimą jest właśnie czas na domowe Spa.
Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić jednego z moich ulubieńców peelingowych a jest nim Jogurtowy peeling pod prysznic z marakują od BALEA.


Skład produktu:
Aqua, Sodium Laureth siarczan, polietylenu, kokoamidopropylobetainę, akrylany PEG-7 glicerolu kwasów tłuszczowych oleju kokosowego, Sodium lauroiloglutaminianu, PEG-3 distearynian EDP, kwas cytrynowy, wodorotlenek sodu, jogurt w proszku, sorbinian potasu, fenoksyetanol, benzoesan sodu, benzyl alkohol, chlorek sodu, octan tokoferylu, kwas benzoesowy, tokoferol, CI 15985, CI 16255, CI +19.140-ty

Jogurtowy peeling jest gęsty i gruboziarnisty.Zamknięty jest w plastikowej miękkiej tubie z zamykaniem na klik. Opakowanie jest wygodne i łatwe w użyciu nawet z mokrymi dłońmi. Drobinki i minerały, które zawiera peeling naprawdę doskonale ścierają martwy naskórek, masują skórę, poprawiaja jej ukrwienie, dotleniaja ją i odzywiają. Ten peeling nawilża a nie wysusza naszej skóry, pozostawia za to bardzo piękny zapach egzotycznych owoców, świeżych i soczystych. Peeling fajnie się rozprowadza na skórze, lekko się pieni i dokładnie oczyszcza nasze ciało. Po kąpieli zawszeczuję się świeżo, lekko i zdecydowanie jestem zrelaksowana i odprężona. Nie zauważyłam usiebie żadnych podrażnień, tylko nawilzoną, gładką i jędrną skórę, którą mój mąż nachwalić się nie może. Dodam, ze skóra nabrała blasku i ma zdrowy wygląd. Naprawdę polecam. Ten warian owocowy nie zawsze jest dostępny, gdyż co jakiś czas jest zmieniany, jednak nie zrażajcie tylko wybieżcie peeling z owocem jaki Wam odpowiada.

10 komentarzy:

  1. Skład jak dla mnie średni, ale kosmetyki Balea bardzo chciałabym wypróbować- szczególnie te włosowe <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może I skład nie zachwyca, ale działanie ma rewelacyjne a o to właśnie chodzi.

      Usuń
  2. ja kocham Balee. Składy nie powalają ale zapachy za to owszem;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Balea własnie cenię za ich boskie zapachy. Mnie skład za bardzo nie interesuje :)

      Usuń
  3. Oj chętnie bym użyła, lubię Baleę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martynko pachnie obłędnie i ściera naskórek naprawdę dobrze. Warto mieć peeling z Balea.

      Usuń
  4. glosno jest w okol kosmetykow balea. nigdzie nie udalo mi sie trafic na nie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balea dostepna jest w Polsce w niweilu drogeriach. Popytaj w Rossmannie i Naturii.

      Usuń
  5. Chciałabym w końcu przetestować jakiś produkt tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je kupuję, bo często jestem w Niemczech i powiem Ci, że produkty tej firmy są świetne.

      Usuń