Obserwatorzy

18. Vital Lip Balm - balsam do ust od LAURA CONTI.

Nie wiem czy słyszeliście o marce LAURA CONTI i ich produktach. Dzisiaj chciałabym Wam przybliżyć Vital Lip Balm - balsam do ust winogronowy od Laura Conti



Skład:
ekstrakt olejku z pestek malin, kwasy omega 6 i omega 3, kwas hialuronowy, olejek ze słodkich migdałów, masło Shea, lanolina, wosk pszczeli.

Laura Conti Vital Lip Balm SPF 15 winogronowy to balsam do ust, który regeneruje przesuszone i spękane usta.Kosmetyk ten ma kształt jajeczka i zamknięty jest w bardzo ładnym opakowaniu. Zapach i smak balsamu jest boski. Uwielbiam winogrona, a balsam ten smakuje i pachnie jak świeże i soczyste owoce winogron.Świetnie pielęgnuje moje usta, nawilża je, nie dopuszcza do wysychania i pękania. Teraz moje usta są odżywione, gładkie i miękkie.Do tej pory nie miałam lepszego balsamu do ust.

Koszt balsamu winogronowego to ok. 11,99 zł. Kupić go można w Rossmann oraz w sklepie internetowym Coloris Balsam dostępny jest również o smaku malin.



Zachęcam do kupienia i wypróbowania winogronowego balsamu do ust od Laura Conti. Znacie lub używacie tego kosmetyku. Jeśli tak podzielcie się Waszymi wrażeniami i opiniami.

10 komentarzy:

  1. mnie coś to mazidło nie przekonuje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. No cóż, musisz poszukać jakiś odpowiedni balsam do ust, który Ci będzie odpowiadał.

      Usuń
  3. A ja bardzo polubiłam to jajeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tej pomadce . Wygląda świetnie :)
    Będę wdzięczna, jeśli polubisz moją strone na Fb https://www.facebook.com/NatalieForever.blogspot/?ref=aymt_homepage_panel
    Mój blog : https://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniamciu, chętnie bym wypróbowała. Fajnie wygląda.
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń