Obserwatorzy

15. Kremowy żel pod prysznic Le Petit Marseillais Mleczko Waniliowe moim sposobem na pozytywne samopoczucie.

Używaliście kiedykolwiek kosmetyków Le Petit Marseillais? Ja kilka produktów tej firmy miałam i używałam, a teraz kupiłam sobie kolejny kosmetyk: Kremowy żel pod prysznic Mleczko Waniliowe. Zdecydowałam się na zakup tego właśnie żelu, ponieważ ujął mnie cudowny zapach wanilii i naturalny skład tego żelu.


"Wyobraź sobie owoce liany zbierane z poszanowaniem zasad "Fair Trade" na gorącej wyspie Madagaskar.To laski wanilii, które suszone zaraz po zbiorze w promieniach palącego słońca uwalniają niepowtarzalny, pieszczący zmysły zapach mleczka waniliowego. Żel łagodnie myje Twoją skórę, wyczuwając jej najgłębsze potrzeby. Aksamitna, łatwa do spłukiwania piana zniewala zachwycająco słodkim zapachem.Twoja skóra ma to, o czym marzy - jest gładka, nawilżona i odżywiona".

Jesienna aura wpływa na nasze samopoczucie. Szare, chłodne i ponure dni źle wpływają na nas. Kremowy żel pod prysznic Mleczko Waniliowe pozytywnie wpływa na moje samopoczucie.Nawet po najgorszym, paskudnym dniu, kąpiel w tym mleczku umila mi kąpiel i poprawia nastrój.Bardzo przyjemny, waniliowy zapach długo utrzymuje się na mojej skórze i koi moje skołatane nerwy.Żel jest niesamowicie wydajny. Ma kremową, jedwabistą konsystencję. Łatwo rozprowadza się na skórze,obficie pieni i bezproblemowo spłukuje. Żel Mleczko Waniliowe pozostawia skórę oczyszczoną, odświeżoną, nawilżoną i gładką. Kosmetyk ten nie wysusza naszej skóry. Dzięki niemu mój balsam starcza na dłużej, bo nie muszę go używać po każdej kąpieli. Eleganckie, wygodne opakowanie fajnie wygląda, prosto otwiera się i zamyka na klik.Moja łazienka zamienia się podczas moich wieczornych pryszniców w ekskluzywne SPA.Cudowny, słodki zapach wanilii, który unosi się po kąpieli zawojował moje serce i mojej rodzinki również.Myślę, że ten żel na długo zagości w mojej łazience. Dodatkowym plusem jest fakt, że żel Le Petit Marseillais Mleczko Waniliowe zawiera naturalne składniki, ma neutralne pH dla skóry i nie jest testowany na zwierzętach.Cena żelu również jest przystępna i dostać możemy go praktycznie w każdej drogerii. Za 250 ml opakowanie zapłaciłam 9,99 zł.


Ostatnio moim ulubionym mottem jest:
"Jeśli lubisz słodkie, intensywne perfumy, kąpiel w Le Petit Marseillais Wanilia, może być pierwszym krokiem do perfumowania ciała!" - Marta Siembab

16 komentarzy:

  1. ślicznie te mazidła wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyglądają ślicznie, bosko pachną i rewelacyjne mają działanie.

      Usuń
  2. Niektóre zapachy są bardzo ładne ten jest przyjemny dla mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łukaszu, mój mąż jest drażliwy na zapachy, ale ten polubił i mówi, że wreszcie coś co używam mu pachnie.

      Usuń
  3. sama nie kupowałam produktów LPM. Dopiero sie zainteresowałam tą firmą kiedy udało mi się dostać do testowania, a potem w biedronce były 2 żele za niecałe 10 zł i wzielam kwiat pomaranczy. bardzo fajne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam ochotę na żel kwiat pomarańczy, ale nigdzie nie mogę go dostać.

      Usuń
  4. Uwielbiam te żele. :) Muszę znowu się na jakis skusić bo tym razem sięgnęłam po produkty Ziaja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Spróbuj, bo warto. Na pewno pokochałabyś wzystkie zapachy żeli.

      Usuń