Obserwatorzy

16. Test Nawilżająco-regenerującego olejku do ciała od VIANEK.

Otrzymałam do testowania z portalu Trusted Cosmetics Nawilżająco - regeneracyjny olejek do ciała z olejem z kiełków pszenicy firmy Vianek. Wcześniej wiele czytałam o właściwościach kosmetyków firmy Vianek, dlatego bardzo się ucieszyłam, gdy go otrzymałam. Opakowanie mojego olejku prezentuje się tak:


Producent pisze:
Głęboko i długotrwale nawilżający olejek przeznaczony do intensywnej pielęgnacji skóry suchej, bardzo suchej i wrażliwej. Zawiera cenny olej z kiełków pszenicy oraz olej z pestek winogron o zmiękczających i regenerujących właściwościach. Dodatek witaminy E działa antyoksydacyjnie i stanowi naturalny konserwant kosmetyku.

Muszę zaznaczyć, że firma Vianek produkuje swe kosmetyki z naturalnych składników, nie są testowane na zwierzętach i nie posiadają kompozycji zapachowych, które w składzie zawierają alergeny.

Moja opinia:

Opis kosmetyku jak dla mnie jest bardzo zachęcający. Wieczorem zaraz po kąpieli zaczęłam go w siebie wcierać, na lekko wilgotną skórę.Olejek aplikuje się dzięki pompce. Jak dla mnie troszkę za ciężko chodzi. Trzeba użyć dużo siły, aby zaaplikować olejek.To jego jedyna wada. Buteleczka nie jest przeźroczysta, więc nie możemy sprawdzić ile zostało nam jeszcze kosmetyku.Rozsmarowuje się dobrze i w miarę szybko się wchłania, dlatego nie pozostawia tłustych plam na ubraniach. Naprawdę niewiele trzeba go zużyć, aby natrzeć całe ciało.Jest wydajny i wystarcza na bardzo długo.Muszę przyznać, że olejek sprawdza się na mojej skórze. Bardzo często miałam suchą, wrażliwą i niezbyt sprężystą skórę ciała. Odkąd używam ujędrniająco-regenerujący olejek do ciała Vianek wszystko się zmieniło. Moje ciało nareszcie stało się jędrne i sprężyste.Skóra nie jest już wysuszona i wrażliwa na jakikolwiek dotyk.Ostatnio pomagałam mężowi przy ogrodzeniu. Moje ręce były strasznie zniszczone przez cement. Olejek do ciała to zmienił. Po godzinie moje ręce były gładziutkie i sprężyste. Janie rozstanę się już z nawilżająco-regenerującym olejkiem do ciała.Zapach tego produktu jest bardzo delikatny, ledwo wyczuwalny co dla mnie jest wielką zaletą. Mam wielką ochotę na wypróbowanie innych kosmetyków firmy Vianek.



Buteleczka olejku do ciała 200 ml kosztuje około 25 zł.Nie jest to zbyt duży koszt dla tak wspaniałego i skutecznego kosmetyku.
Czy mieliście olejek do ciała lub jakiś kosmetyk z firmy Vianek? Jeśli tak podzielcie się swoimi opiniami.

16 komentarzy:

  1. Kusi mnie ta marka, ale jeszcze nie próbowałam żadnego kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kup sobie kilka kosmetyków tej firmy, bo warto. Ja mam jeszcze krem do twarzy Vianek.

      Usuń
  2. Mam i bardzo lubię ten olejek. Polecam peeling kojąco wygładzający :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się skuszę, bo ostatnio kupuję wiele kosmetyków z Vianek.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio, tak polubiłam produkty Vianek, ze skompletowałam sobie całą serię.

      Usuń
  4. Kusi mnie Vianek, Sylveco ma dobre opinie, a to przecież od Sylveco ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam przyjemności wypróbować tego olejku ale to pewnie kwesta czasu, choć marka Sylveco jest mi znana. Zachęciłaś mnie do wypróbowania :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie czasem http://zszafykariatydy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, ze moja recenzja zachęciła Cię do wypróbowania tego kosmetyku.

      Usuń
  6. Właśnie czekam na paczkę z kilkoma produktami Vianek :) ciekawe jak spiszą się u mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ogromnie ciekawa Twoich odczuć i wrażeń ze stosowania tych kosmetyków.

      Usuń
  7. Tyle już czytałam o firmie Vianek, ale jakoś żadnego produktu nie kupiłam, a mają super opinie. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam trzy kosmetyki tej firmy i jestem z nich mega zadowolona.

      Usuń