Obserwatorzy

17. Testowanie plastrów montażowych TESA.

Dzięki portalowi STREETCOM już po raz drugi zakwalifikowałam się do testowania. Tym razem otrzymałam produkty do montażu TESA. Radość moja była ogromna, gdy kurier przywiózł mi paczkę.


Po otwarciu paczki ambasadorskiej, moim oczom ukazały się plastry,haczyki,przewodnik ambasadorki, ulotki i próbki dla znajomych oraz girlanda.


Na pewno zastanawiacie się, co to są te plastry montażowe TESA. Produkty te przeznaczone są do mocowania różnych rzeczy płaskich,lekkich bez użycia wiertarki, robienia dziur i bez kłopotu.Z zawieszeniem korkowej tablicy, obrazka,haczyków kuchennych czy dekoracji możemy użyć plastrów Tesa. Każda kobieta sobie z tym poradzi,gdyż jest to dziecinnie proste. Do montażu w technologii Powerstrips nie są potrzebne młotki, gwoździe i wiertarki.Wystarczy tylko powierzchnię na, której chcemy coś zawiesić oczyścić np: alkoholem, lub środkiem czyszczącym nie zawierającym silikonu, nakleić potrzebną ilość dwustronnych plastrów na przedmiocie, który chcemy zawiesić i mocno docisnąć do oczyszczonej powierzchni. Oto cała filozofia. Bez robienia dziur w ścianie, takie powieszone obrazki czy przedmioty możemy dowolną ilość razy przenosić w inne miejsca.Aby zdjąć np: obrazek ze ściany wystarczy tylko równolegle do powierzchni pociągnąć za plaster.Ja za pomocą plastrów Tesa powiesiłam w pokoju córki porcelanowe motylki. Prezentują się one tak:


Gdy córka miała urodziny powiesiłam na ścianie dwa haczyki i zawiesiłam taka oto girland.Wszystko bez robienia dziur i niszczenia ściany.


Odkąd mam plastry Tesa, montaż różnych ozdób w moim domu jest prosty i łatwy. Wszystko zawieszam bez pomocy męża. Oszczędzam czas i nerwy, gdyż mąż robił zawsze wszystko po swojemu i efekt później był nijaki. Teraz sama panuję nad sytuacją i jestem samowystarczalna. Dziękuję portalowi Streetcom za możliwość przetestowania plastrów montażowych TESA. Jeśli chcielibyście tak jak ja testować różne produkty zapraszam na stronę Streetcom kliknijcie tu i zarejestrujcie się. To nic nie kosztuje :)




2 komentarze: