Obserwatorzy

32. Testuję wyszczuplający peeling do ciała Helix Vital Care od Vis Plantis.

Dzięki portalowi Trusted Cosmetics znów mogę przetestować interesujacy kosmetyk Wyszczuplający peeling do ciała Helix Vital Care z filtrami ze śluzu ślimaka nieznanej dotąd mi firmy Vis Plantis.

Skład produktu:
Aqua, Ethylhexyl Stearate, Cellulose Acetate, Isopropyl Palmitate, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Propanediol, Dimethicone, Ceteareth-20, Cera Alba, Butyrospermum Parkii Butter, Olea Europaea Fruit Oil, Vaccinium Macrocarpon Fruit Extract, Maltooligosyl Glucoside/Hydrogenated Starch Hydrolysate, Snail Secretion Filtrate,Camellia Sinensis Leaf Extract, Butyrospermum Parkii Butter Extract, Persea Gratissima Fruit Extract, Sodium Stearoyl Glutamate, Stearic Acid, Phenoxyethanol, Parfum, Bentonite, Disodium EDTA, Caprylyl Glycol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool.




Moja opinia:

Kremowy peeling do ciała z efektem wyszczuplania Helix Vital Care od Vis Plantis zamknięty jest w plastikowej, miękkiej, białej tubie z zamknięciem na klik. Po otwarciu poczułam przyjemny, lekki i delikatny zapach żurawiny, który jest niedrażliwy dla nosa. Peeling ma białą barwę i lekko rzadkawą konsystencję, co bardzo lubię w kosmetykach tego typu. Bardzo łatwo rozprowadza się po skórze. Niewiele go idzie na jeden raz, więc jest wydajnym kosmetykiem.Wyraźnie czuć naturalne, ekologiczne i w pełni biodegradowalne granulki ścierające, wykonane z pulpy drzewnej. Niby są ostre, ale nie podrażniają mojej skóry i nie uszkadzaja jej. Również łatwo peeling spłukuje się ze skóry, pozostawiając ją jedwabiście głądką, super oczyszczoną z zaskórniaków, miękką i odżywioną. Moje dotychczas zawsze zapchane pory, nareszczcie są oczyszczone. Odkąd używam Kremowego peelingu do ciała Helix Vital to moja skóra ma odblokowane pory,które sa czyste, wolne od zanieszczyszczeń, nie powstają żadne wypryski, cera pojaśniała, nabrała blasku i zdrowego wyglądu.Zawarte ekstraktyz żurawiny, zielonej herbaty, masło shea, oliwa z oliwek i filtry ze śluzu ślimaka chronią skórę przed szybkim stażeniem się jej, powodują spowalnianie efektów stażenia, nawilżają i natłuszczają ją. Po tygodniu stosowania widzę tak duże i pozytywne efekty tego peelingu, że po skończeniu tego opakowania kupię sobie kolejne. To zdecydowanie kosmetyk numer jeden w mojej pielegnacji ciała. Z czystym sumieniem polecam Wam ten peeling. Dodam, że ma działanie wyszczuplające i ujędrniające. Kosztuje około 15 zł. Jak dla mnie to niewielki koszt za tak rewelacyjny, naturalny produkt.


Jeśli znacie ten kosmetyk, to bardzo chętnie poznam Wasze opinie. Pozdrawiam cieplutko :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz