Obserwatorzy

27. Próbki trzech kosmetyków od SENI CARE.

Witam serdecznie. Ciekawe czy już przygotowujecie sie do świąt, czy też tak jak ja czekacie na ostatnią chwilę? Czas szybko ucieka a ja nawet prezentów nie mam. Trzeba się zmotywować i zacząć myśleć o wszystkim.

Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić wrażeniami po wykorzystaniu trzech próbek kosmetyków do suchej i wrażliwej skóry firmy Seni Care. Zamówiłam je już jakiś czas temu na tej stronce SENI.PL i byłam zdziwiona,że nawet szybko do mnie dotarły.Po otwarciu moim oczom ukazały się takie tubeczki:


Te kosmetyki to:
* Lotion myjąco-natłuszczający pH 5


Producent pisze:
Lotion polecany jest do mycia całego ciała, do szczególnie suchej skóry. Delikatnie i skutecznie nawilża i natłuszcza skórę, koi i pielęgnuje. Ma przyjazne dla skóry pH 5 – stabilizuje kwaśny płaszcz ochronny skóry.
Składniki aktywne:
BIOKOMPLEKS LNIANY
PANTENOL
KWAS MLEKOWY

Moja opinia:
Próbka lotionu wystarczyła mi na dwa mycia. Konsystencja tego kosmetyku troszkę jest rzadkawa. Lotion łatwo rozprowadza się po skórze, jednak prawie wcale się nie pieni. Zapach świeży, intensywny, bardziej męski. Po umyciu mogę stwierdzić, że moja skóra nie była wysuszona ani nie miałam uczucią ściągania.Myślę, że kosmetyk ten sprawdził się i nawilżył moją skórę oraz ochronił przed podrażnieniem i wysuszeniem. Żeby lepiej się pienił i miał inny zapach, to byłby idealny lotion myjący dla mnie.

* Krem do suchej, zrogowaciałej skóry


Producent pisze:
Do codziennej pielęgnacji suchej, łuszczącej się skóry, szczególnie kolan, stóp, łokci i dłoni. Reguluje proces łuszczenia się i rogowacenia naskórka. Dzięki zawartości gliceryny oraz 10% mocznika skutecznie zmiękcza i wygładza skórę. Doskonale odżywia, natłuszcza i nawilża. Nie zawiera barwników. Składniki aktywne:
10% UREA
BIOKOMPLEKS LNIANY
LANOLINA
WIT. E
PANTENOL
GLICERYNA
KWAS MLEKOWY

Moja opinia:

Ten krem polecam każdemu, kto ma problemy z łuszczącą, suchą skórą na piętach, dłoniach. Mi ten krem pomógł i mojemu mężowi. Głównie stosowaliśmy go do pielęgnacji pięt i łokci. Ma gęstą konsystencję, szybko się wchłania i rewelacyjnie nawilża. Kosmetyk jest wydajny. Mieliśmy go na kilka dni. Mamy teraz z mężem naprawdę gładziutkie pięty i łokcie. Skóra pięt teraz jest bez łuszczącego się naskórka, zdrowo wygląda i jest odżywiona.Tylko ten męski zapach mnie wkurza. Mężowi oczywiście zapach pasował ;)

* Balsam regenerujący do skóry suchej

Producent pisze:
Do codziennej pielęgnacji suchej, odwodnionej skóry, w tym u osób narażonych na przesuszenia z powodu długotrwałego unieruchomienia. Przynosi ulgę skórze, zmniejszając jej szorstkość i likwidując nadmierne łuszczenie. Przywraca jej naturalną równowagę hydrolipidową, chroniąc przed szkodliwym wpływem środowiska. Specjalna kompozycja natłuszczających i regenerujących składników aktywnych skutecznie uzupełnia niedobory lipidów w skórze. Składniki aktywne:
BIOKOMPLEKS LNIANY
PANTENOL
EKSTRAKT Z NAGIETKA
MASŁO KAKAOWE
MASŁO SHEA
OLEJ CANOLA
OLEJ ZE ZŁOTEJ PALMY
OLIWA Z OLIWEK

Moja opinia:


Balsam oczywiście pachnie bardziej jak męski kosmetyk, jednak ma gęsta, przyjemną w dotyku konsystencję. Troszkę ciężko się go rozprowadza na skórze, ale wchłania się wręcz ekspresowo. Skóra po balsamie odżyła, wygładziła i stała się bardziej elastyczna. Mąż powtarzał, ze jestem jak aksamit. Wyraźnie balsam nawilżył moją skórę i ochronił ją przed wysychaniem.Ten kosmetyk na mnie się sprawdził w 100 %.

Ogólnie jestem zadowolona z próbek firmy Seni Care i bardzo dziękuję, że mogłam je przetestować.Gdyby nie zapach, który możliwe tylko mi nie odpowiada, to są to rewelacyjne produkty dla osób borykających się ze suchą i problematyczną skórą. Na pewno sięgnę po te kometyki. Może w pełnowymiarowym opakowaniu nie znajdę w nich nic złego i przestanę czepiać się zapachu :) Wam jak najbardziej polecam kosmetyki Seni Care, warto po nie sięgnąć.

10 komentarzy:

  1. Nie znam tej marki, a produkty nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dla każdego nadaja się wszystkie kosmetyki Aniu.

      Usuń
  2. Nie wiedziałam, że Seni Care ma także kosmetyki w swojej ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również je zamówiłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mnie zaciekawiłaś tymi kosmetykami ! Pierwszy raz je widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przypadkowo dowiedziałam się o tych próbkach i jestem szczęśliwa, że do mnie dotarły.

      Usuń
  5. Też je dostałam, ale szczerze mówiąc nie korzystałam jeszcze ; )|
    Obserwuje i zapraszam do siebie : http://kobiecomania.blogspot.com/
    ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe jakie będą Twoje wrażenia. Po wypróbowaniu koniecznie podziel się swoją opinią.

      Usuń