Obserwatorzy

28. Mikołajkowy prezent.

6 grudnia przyszedł do mnie Mikołaj, który przyniósł mi świetny prezent. Wiem, że tym Mikołajem był mój mąż, ale gest się liczy. Pod poduszką znalazłam kosmetyczkę a w niej zestaw FA, który wyglądał tak:


Po ściągnięciu kartonika, moim oczom ukazała się piękna ciemno-bordowa kosmetyczka a w niej dwa kosmetyki FA i czekoladowy Mikołaj.



Pierwszy kosmetyk, który znajdowała się w tej kosmetyczce to Żel pod prysznic FA Glamoures Moments, który oczarował mnie już samym wyglądem opakowania.


Żel zamknięty jest w plastkikowym, ciemno-bordowym,wpadającym w brąz opakowaniu z zamknięciem na klik. Po otwarciu owionął mnie przecudny aromat czarnej orchidei, który z miejsca pokochałam. Oczywiście zaraz wieczorem wypróbowałam ten kosmetyk w czasie kąpieli.Żel ma kremową konsystencję perłowego koloru, nie jest ani gęsty ani żadki. Bardzo łatwo rozprowadza sie go po skórze, obficie się pieni i szybko spłukuje. Kosmetyk jest wydajny zwłaszcza jeśli myjemy się gąbką.Po całej łazience unosił sę śliczny zapach żelu, przez co miałam luksusowe SPA zamiast zwykłego prysznicu.Zapach wyczuwalny był na mojej skórze przez około 4 godziny. Żel nie wysusza skóry, pozostawia ją odżywioną, oczyszczoną i gładką jak jedwab. Jak dla mnie to świetny kosmetyk od FA, po który jeszcze nie raz sięgnę.


Drugi kosmetyk jaki znalazłam w kosmetyczce to Dezodorant do ciała FA GLAMOUR MOMENT, który pachnie tak jak i żel pod prysznic czarną orchideą.


Glamorous Moments dezodorant Fa zapewnia mojej skórze 48 godzin ochrony przed potem. Nawet po depilacji kosmetyk ten nie podrażnił mnie ani nie uczulił.Oczarował mnie zapach czarnej orchidei, który jest intensywny, ale niezbyt długotrwały, nie drażniący mego nosa. Opakowanie klasyczne w kolorze takim jak żel czyli ciemno-bordowym. Dezodorant nie zostawia na ubraniach białych śladów. Kilka osób już pytało mnie w pracy, co to za wspaniały zapach.Nie przepadam za dezodorantami, więc po ten kosmetyk więcej nie sięgnę.

Ogólnie jestem zachwycona moim prezentem mikołajkowym. Mąż już dostał podziękowania a ja jestem szczęśliwa.


7 komentarzy:

  1. Dawno nic nie miałam z FA ;)Fajnie kolorystycznie zgrane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasem kupuję jakiś żel tej firmy, bo ładnie pachną :)

      Usuń
  2. PkDomain is cheap web hosting and domains provider in Pakistan, We are selling domains and webhosting on very cheap rates. We have quality and standard both. Our uptime is 99.9%. PK Domain has so many clients from Pakistan and other countries, they are all satisfied with us and with our cheap webhosting rates and our server uptime and servers speed. Visit today at www.pkdomain.com.pk and get information about free domain and cheap web hosting in Pakistan.

    OdpowiedzUsuń