Obserwatorzy

31. Liebster Blog Award

Ku mojemu ogromnemu zdziwieniu otrzymałam wyróżnienie od miłej blogerki Patrycji z bloga Beautiful Look.Nie wiem czym sobie zasłużyłam na taki zaszczyt, ale bardzo dziękuję Patrycjo, że o mnie pomyślałaś.


Zabawa polega na odpowiedzeniu na kilka pytań jakie zadała nam wyróżniająca blogerka.Oto pytania i odpowiedzi jakich udzieliłam. Mam nadzieję, że chętnie je przeczytacie i czegoś nowego dowiecie się o mnie :)

1. Jaką stronę internetową odwiedzasz najczęściej?
Moją ulubioną stroną internetową jest DressCloud i FB.

2. Twój ulubiony blog?
Nie mam ulubionego bloga. Gdy mam czas odwiedzam blogi, które mnie zainteresowały swoim wpisem oraz te, które mnie odwiedziły i pozostawiły komentarz.

3. Najlepsze filmy/seriale jakie polecasz?
Ja uwielbiam romantyczne filmy, o miłości z serii Harlequin, Bollywood i takie typu " Duma i uprzedzenie"

4. Ulubione kosmetyki do pielęgnacji włosów?
Uwielbiam odżywki do włosów w sprayu Schwarzkopf i szampony przeciwłupieżowe, które nie podrażniają skóry mojej głowy.

5. Kosmetyk lub rzecz związana z makijażem o jakim marzysz(a go nie masz)?
Chciałabym mieć profesjonalny zestaw pędzli do makijażu Hakuro.

6. Ulubione kosmetyki do pielęgnacji twarzy?
Uwielbiam wszelkiego rodzaju maseczki i kremy do twarzy, zwłaszcza od Vianek i D-Vit Oceanic.

7. Co cię motywuje do blogowania?
Do blogowania motywują mnie testy różnych produktów, nie tylko kosmetyków.

8. Co cię zniechęca do blogowania albo sprawia ci trudność?
Czasem nie wiem co napisać, brak mi pomysłu na ciekawy post, pustka w głowie.

9. Ulubiony artysta?
Nie mam takiego.

10. Uprawiasz lub uprawiałaś/eś jakiś sport?
Tylko Nordic walking lub gra w badmigtona.

11. Co ci w życiu najbardziej sprawia przyjemność?
Uwielbiam podróze i poznawanie nowych miejsc. Zakupy to też moje hobby :)

Mam nadzieję, że czytając moje odpowiedzi nie zanudziliście sie na śmierć i dotrwaliście do końca. Odpowiadałam krótko i na temat.Nie nominuję nikogo, bo nie wiem, czy moi blogowi znajomi byliby zadowoleni z takiego wyróżnienia. Gdyby ktoś chciał, niech napisze a otrzyma takowe wyróżnienie i pytania.
Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkim Wam zdrówka :)))


4 komentarze:

  1. Bardzo fajny, ciekawy post :) Obserwuję z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również uwielbiam filmy Bollywood :)
    Dużo się można o Tobie dowiedzieć :)
    Może wspólna obserwacja?
    Zapraszam https://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń