Obserwatorzy

33. Mikołajkowy prezent od Trusted Cosmetics: Baltic Amber Peeling marki BIOETIQ i mydło marsylskie w kostce lawenda Ma Provence.

Na stronie Trusted Cosmetics trzeba było napisać co chcemy otrzymać na Mikołaja. Cztery osoby redakcja obiecała nagrodzić i ja znalazłam się w gronie nagrodzonych. Gdy nagroda dotarła do mnie, byłam bardzo zadowolona. Oto co otrzymałam:


Żelowy peeling do twarzy Baltic Amber marki BIOETIQ z potrójnym kwasem hialuronowym i naturalnym bursztynem bałtyckim to dla mnie nowość.


Skład peelingu:
Składniki/Ingredients: Aqua, Propanediol, Amber Powder, Sodium Hyaluronate, Oligo Hyaluronic Acid, Carbomer, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Sodium Hydroxide

Moja opinia:
`Peeling zamknięty jest w plastikowej buteleczce z pompką, która ułatwia idealne dozowanie kosmetyku. Konsystencja peelingu jest żelowa barwy zółtej z małymi bursztynowymi drobinkami.Myjąc twarz peelingiem czułam jak bursztynowe drobinki szorują moją skórę oczyszczając ją i usuwając z zapchanych porów zaskórniki. Po umyciu twarzy i osuszeniu troszkę moja skóra szczypała,gdyż drobinki są szorstkie i ostre, lecz skóra była gładziutka i miękka. To uczucie opuściło mnie po zastosowaniu kremu do twarzy Vianek, którego obecnie używam.Po kilku dniach wyraźnie zauważyłam poprawę w wyglądzie mojej cery, która stała się bardziej promienna, bez zapchanych porów i wyprysków.Drobne zmarszczki zaczęły znikać co niezmiernie mnie ucieszyło.Zapach peelingu jest neutralny.

Drugim kosmetykiem jaki otrzymałam było Marsylskie mydło naturalne Kwiat Lawendy od Ma Provence.

Skład mydła:
INCI: sodium palmate, sodium palmkernelate, aqua, parfum, plamkernec acid, glycerin, sodium chloride, tetrasodium editronate, tetrasodium edta, Cl77891+mica, Cl 51319, sodium laureth sulfate o-phenyl phenol, linalool, coumarin, geraniol


Moja opinia:
Marsylskie mydło naturalne Kwiat Lawendy od Ma Provence jest delikatnym kosmetykiem myjącym.To naturalny produkt, który zawiera 72% olejków roślinnych, nie zawiera tłuszczu zwierzęcego oraz ma działanie bakteriobójcze, oczyszczające i antytrądzikowe.Nie zawiera parabenów, konserwantów i nie było tetowane na zwierzętach. Zaczęłam go urzywać do mycia twarzy i całego ciała. Już po kilku kąpielach zauważyłam, że moja skóra jest fajnie nawilżona, miękka i gładka.Nie podrażnia ani nie uczula.Cudownie pachnie lawendą aja kocham ten zapach.

Ogólnie mówiąc jestem zachwycona moim prezentem, który mnie zachwycił. Na pewno nie raz jeszcze sięgnę po te kosmetyki, które warto wypróbować. Wam również je polecam.

5 komentarzy:

  1. Super ten peeling, zaciekawił mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peeling jest rewelacyjny. Już będę go zawsze urzywać.

      Usuń
  2. With more than 10,000 domains under management of PkDomain, we are the one of the most reliable web hosting providers of Pakistan. Our hosting packages are much economical, which are in everybody reach ranging from the Web Hosting in Pakistan for professional websites, business hosting for the small-oriented business circles to professional web hosting for larger organizations. Visit www.pkdomain.com.pk to get information about cheap domain hosting prices.

    OdpowiedzUsuń