Obserwatorzy

9. Odżywczo-wygładzający peeling do ciała z Vianek.

Już po raz drugi testuję produkt polskiej firmy VIANEK, dzięki portalowi Trusted Cosmetics. Tym razem otrzymałam Odżywczo-wygładzający peeling do ciała z drobno zmielonymi pestkami moreli oraz cukrem. Mój kosmetyk prezentuje się tak:


Skład produktu:

Glycine Soja Oil, Sucrose, Glyceryl Stearate, Prunus Armeniaca Seed Powder, Glyceryl Laurate, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Hippophae Rhamnoides Oil, Tocopheryl Acetate, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Parfum, Limonene, Linalool.


Moja opinia


Gdy tylko otworzyłam mój niewielki pojemniczek, o pojemności 150 ml, z peelingiem poczułam cudowny, słodki zapach moreli. Polubiłam go od razu, gdyż kocham owocowe nuty. Peeling wspaniale rozprowadza się na skórze i jest nawet wydajny. Starcza go na około 10 razy.Wypróbowałam peeling na wilgotnej jak i na suchej skórze. W obu przypadkach sprawdza się doskonale. Na suchej skórze, również gładko masuje się nim całe ciało i peeling nie osypuje się. Drobinki zmielonych pestek moreli i cukru wspaniale oczyszczają skórę, złuszczają martwy naskórek i pobudzają krążenie. Peeling praktycznie nie rozpuszcza się. Zmywamy go ciepłą wodą i uzyskujemy rewelacyjny efekt skóry, która jest bardzo przyjemna w dotyku, wręcz jedwabiście miękka, odżywiona, gładka i sprężysta oraz pokryta warstwą olejku. Poprawia się wygląd skóry, która wręcz nabiera blasku. Efekty są widoczne już po pierwszym zastosowaniu. Z takim kosmetykiem masaż mojej skóry mógłby trwać wiecznie. Cena 150 ml opakowania peelingu to koszt około 18 zł.Za takie pieniądze warto poprawić wygląd naszej skóry by była wspaniała jak u bogini.Ja na pewno kupię sobie jeszcze taki peeling.


Znacie a może, macie podobne lub inne kosmetyki z Vianek. Jeśli tak, podzielcie się swoimi wrażeniami i opiniami.

16 komentarzy:

  1. właśnie mi się peeling skończył jeden. teraz szukam jego następcy:D kto wie zatem co mi w łapy wpadnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie polecam peeling Vianek. Na pewno nie pożałujesz.

      Usuń
    2. ha skusiłaś mnie ewidentnie;D

      Usuń
    3. To ja pękam z dumy, ze mam aż taki dar przekonywania :)

      Usuń
  2. mam chęć na krem pod oczy z tej marki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja oprócz peelingu Vianek mam olejek do ciała I czekam na krem na dzień. Ta firma bardzo mi zaimponowała dobrymi kosmetykami w przystępnej cenie.

      Usuń
  3. Ostatnio ciągle słyszę o tej firmie! A sama jeszcze nic nie kupiłam, chyba muszę to zmienić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta francuska firma produkuje same wspaniałe kosmetyki.

      Usuń
  4. Peeling wydaje się bardzo fajny :) Twoja recenzja zachęciła mnie do jego przetestowania. Jestem ciekawa jakie będą efekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że będziesz zachwycona tym peelingiem. Moje koleżanki już pokochały ten kosmetyk.

      Usuń
  5. Już parę razy miałam ten peeling w rękach, muszę go w końcu zakupić :) Vianek ma świetne kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Vianek dorównuje swymi kosmetykami zagranicznym firmom.

      Usuń
  6. Muszę kiedyś spróbować ten peeling, bo z Vianka jeszcze nie miałam, a zapowiada się ciekawie :) Też bardzo lubię owocowe nuty w kosmetykach i perfumach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że mamy podobny gust do kosmetyków. Bardzo mnie to cieszy.

      Usuń