Obserwatorzy

10.Argan Luxury Care Regen erujące Serum do rąk firmy Mariza.

Otrzymałam jakiś czas temu od redakcji Trusted Cosmetics możliwość przetestowania kosmetyku polskiej firmy Mariza Argan Luxury Care-regenerujące serum do rąk.



Producent pisze, że serum z olejem arganowym,
mocznikiem i masłem shea silnie nawilża i regeneruje nawet bardzo suchą skórę dłoni.
Wzmacnia oraz chroni warstwę hydrolipidową naskórka, zabezpiecza go przed wysuszeniem i utratą jędrności.
Zapewnia skórze elastyczność, gładkość i długotrwałe uczucie nawilżenia.
Nie zawiera parafiny i parabenów.


Serum do rąk:

* odmładza
* redukuje szorstkość
* wzmacnia paznokcie
* zmiękcza skórki
* nawilża
* regeneruje
* łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia
* odżywia
* wygładza
* przywraca elastyczność

Moja opinia

O tym produkcie moja opinia jest bardzo pozytywna.Kosmetyk jak dla mnie ma same zalety. Niewielka, lekka, plastikowa i przeźroczysta buteleczka zaopatrzona jest w pompkę, która ułatwia odpowiednie dozowanie serum. Jednak minusem jest fakt, że często mi się zacina. Doskonale widać ile jeszcze pozostało kosmetyku.Regenerujące serum ma delikatny i przyjemny, wręcz dyskretny, nie drażniący nozdrzy zapach.Ma gęstą konsystencję, łatwo i szybko się wchłania w skórę rąk.Po użyciu serum, dłonie są wspaniale nawilżone, gładkie. Moja skóra jest jędrna, gładka i sprężysta. Serum jest wydajne i na długo wystarcza. Wystarczają dwa naciśnięcia pompki, by nasmarować całą powierzchnię skóry rąk.
Zawsze miałam problem z podrażnioną i suchą skórą rąk, przez kontakt z detergentami. Teraz ten problem zniknął, a ja jestem uszczęśliwiona, bo przestałam wstydzić się swoich rąk. W końcu dłonie są naszą wizytówką.Koszt 50 ml regenerującego serum do rąk firmy Mariza to około 13 zł. Zapewniam Was, że Serum warte jest tej ceny i po zakupie, każda z Was będzie zadowolona.

Dbajmy o nasze dłonie, by jak najdłużej wyglądały pięknie i młodo.Znacie już może kosmetyki firmy Mariza? Chętnie poznam Wasze opinie.

24 komentarze:

  1. z Marizy nie miałam mazideł za dużo li chyba tylko kredkę do oczu. ale nie zrobiła na mnie dobrego wrażenia na tyle by wrócić po kosmetyki tej marki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie musisz wypróbować serum. Jak dla mnie jest naprawdę świetne.

      Usuń
    2. nie mam miejsca w szafkach xd

      Usuń
    3. No co Ty powiesz. Ja mam identycznie a i tak kupuję kosmetyki, hi,hi....

      Usuń
  2. U mnie słaba dostępnośc tych produktów

    OdpowiedzUsuń
  3. Do tej pory, nie natknęłam się na produkty tej firmy..

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wielka szkoda, bo Marizama wiele ciekawych produktów.

      Usuń
  4. Fajny produkt :) Plus za małe opakowanie, nada się do torebki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w torebce mieści się idealnie i zawsze jest pod ręką.

      Usuń
  5. Ten produkt bardzo przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi Elu też, dlatego używam już trzecie opakowanie.

      Usuń
  6. Moje dłonie ucieszyłyby się z takiego serum :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie poręczne kremy do rąk :) Mieszczą się w każdej torebce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, wszędzie serum ze sobą noszę, gdyż mieści się zawsze nawet w kieszeni żakietu.

      Usuń
  8. bardzo mnie ciekawią ich produkty, może jesienią sobie kupie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, ze warto sięgać po kosmetyki MARIZA.

      Usuń
  9. a ja jestem ciekawa składu. czy prócz tych dobrodziejstw, o których wspomniałaś w poście, nie będzie jakiejś przykrej niespodzianki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz Sylwio uzupełnię post i napisze skład serum.

      Usuń
  10. Myślę, że by mi się spodobał, takie opakowania higieniczne lubię :)

    OdpowiedzUsuń