Obserwatorzy

12. Wspaniała nagroda od Surf.

Ponad miesiąc temu firma płynu do prania SURF Color - tropical lily & ylang ylang rozdawała darmowe próbki do testowania.Ja się zgłosiłam i otrzymałam taką oto próbkę na jedno pranie.


Producent pisze:

Płyn do prania kolorowych ubrań o zapachu tropikalnej lilii i kwiatów ylang ylang.
Nie używaj tego produktu do prania wełny i jedwabiu.
Skład:

5-15% anionowe środki powierzchniowo czynne, niejonowe środki powierzchniowo czynne, <5% enzymy, kompozycja zapachowa, polikarboksylany, mydło, Alpha-Isomethyl Ionone, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Linalool, Benzisothiazolinone.




Jedynym warunkiem otrzymania próbki było napisanie krótkiej opinii o tym produkcie.Tu możecie przeczytać moją opinię.
Brzmiała ona tak:
Jestem zachwycona płynem do prania SURF.Uważam, że jest to rewelacyjny produkt.Wspaniale dopiera wszystkie splamione ubrania, które cudownie i długo pachną. Nadaje ubraniom miękkość i delikatność.Zachęcona próbką kupiłam większe opakowanie i myślę, że SURF na długo zagości w moim domu.Polecam wszystkim.

Jakie było moje wielkie zdziwienie, gdy otrzymałam maila z wiadomością, że moja opinia spodobała się i zostałam wyróżniona wraz innymi 5000 osób. Nagrodą za to był duży płyn do prania SURF Color Tropical Lily & Ylang Ylang 1,4 l. Nagroda dotarła a ja mogę się cieszyć czystym i pięknie pachnącym praniem.Taka butelka płynu kosztuje około 13,99 zł.

20 komentarzy:

  1. mam od nich chyba płyn do płukania tkanin:) super jest:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam pieknie pachnace ubrania :)))) Surf wczesniej nie znałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam się szczerze, że gdybym nie testowała tego płynu do prania, długo bym nie znała tego produktu.Pachnie naprawdę ślicznie.

      Usuń
  3. Nie używałam jeszcze tego płynu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię zapach tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny jest ten płyn i ładnie pachnie. Mają ciekawą reklamę z duszkiem wychodzącym z pralki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałam tej reklamy, ale płyn do prania uwielbiam.

      Usuń
    2. Ja widziałam ją w internecie, ale billboardy też były na ulicach.

      Usuń
    3. https://www.youtube.com/watch?v=7pwYYr_sA-g link do reklamy (na kanale surf polska)

      Usuń
    4. Ja Joanno pracuję w Niemczech. W Polsce spędzam tylko kilka tygodni.

      Usuń
    5. Fajna reklama, obejrzałam kilka razy. Dziękuję.

      Usuń
    6. Nie ma za co
      pozdrawiam

      Usuń
    7. Joasiu, dzięki Tobie obejrzałam reklamę produktu, który testowałam. Dzięki wielkie.

      Usuń