Obserwatorzy

6. Pielęgnujący krem do mycia z masłem shea i akacją Le Petit Marseillais.

Dzisiaj chciałabym Wam bliżej zaprezentować Pielęgnujący krem do mycia intensywne nawilżenie z masłem shea i akacją Le Petit Marseillais.

Poducent pisze:
Le Petit Marseillais Pielęgnujący Krem do mycia nie tylko oczyszcza skórę, ale też pielęgnuje ją dzięki kompozycji składników pochodzenia naturalnego. Wyjątkowa formuła kremu pozostawia Twoją skórę intensywnie nawilżoną i odżywioną.

Już Wam wspominałam, że jakiś czas temu testowałam ten 250 ml kosmetyk wraz z dwoma innymi. Jako ambasadorka Le Petit Marseillais osobiście sprawdziłam go na mojej skórze, jak i moje dwie dorastające córki, którym musiałam ten myjący krem kupić. Wszystkie trzy jesteśmy tym produktem zachwycone a mamy różne rodzaje skóry.
Pielęgnujący krem do mycia ma gęstą,jedwabistą konsystencję, idealnie rozprowadza się na skórze, bardzo dobrze pieni i spłukuje. Nie trzeba go zbyt dużo do umycia całego ciała, dlatego jest bardzo wydajny i na długo starcza. Po otwarciu kremu do mycia czuć delikatny, lekko słodkawy zapach akacji. Jak dla mnie świetny, nie drażniący nozdrzy, niezbyt intensywny.Po umyciu zapach ten dosyć długo pozostaje na naszym ciele.Sama skóra po kąpieli jest jedwabista, gładka, sprężysta i odżywiona.Pielęgnujący krem do mycia nie wysusza.Już nie muszę stosować po myciu za każdym razem balsamu do ciała. Mi wystarczy dwa razy w tygodniu dodatkowo nałożyć balsam na skórę.
Kąpiel z tym kosmetykiem to sama przyjemność. Z pielęgnacyjnym kremem do mycia z masłem shea i akacją odprężam się i relaksuję.Moja łazienka przemienia się w luksusowe SPA i nie chce mi się z niej wychodzić.

Polecam wszystkim ten kosmetyk firmy Le Petit Marseillais jak i inne. Dodam, że kosmetyki tej firmy są najwyższej jakości, testowane są dermatologicznie i mają neutralne ph. Wypróbujcie i sami przekonajcie się jaki wspaniały wpływ ma na nasze ciało pielęgnujący krem do mycia z masłem shea i akacją Le Petit Marseillais oraz pozostałe kosmetyki myjące LPM.

#Ambasadorka LPM



6 komentarzy: