Obserwatorzy

13. Jedwabisty mus do mycia ciała NIVEA

Znów udało mi się testować fajny kosmetyk dzięki portalowi Wizaz. Radość była przeogromna, gdy odpakowywując paczuszkę zobaczyłam, że w środku znajduje się Jedwabisty mus do mycia ciała pod prysznic z NIVEA.


Producent pisze:
Jedwabisty mus do mycia ciała pod prysznic Creme Care z olejkami pielęgnującymi. Dzięki idealnemu połączeniu ekstraktu drogocennego jedwabiu z niebiańsko miękkim musem sprawia uczucie gładkiej skóry, niczym otulonej jedwabiem.

Skład:
Aqua,Isobutane,Disodium Laureth Sulfosuccinate,Sodium Laureth Sulfate,Glycerin,Propane,Panthenol,Octyldodecanol,Lanolin Alcohol(Eucerit),Hydrolyzed Silk,Xanthan Gum,PEG-14 M,PEG-40 Hydrogenated Castor Oil,Citric Acid,Butane,Sodium Benzoate,Linalool,Limonene,Citronellol,Geraniol,Benzyl Alcohol,Alpha-Isomethyl Ionone,Parfum


Moja opinia:

Muszę przyznać, że Jedwabisty mus do mycia ciała pod prysznic z olejkami pielęgnującymi Nivea pozytywnie mnie zaskoczył.Fajnie opakowany, z łatwą w użyciu pompką, która pozwala na dozowanie odpowiedniej ilości pianki. Bardzo łatwo się rozprowadza na skórze i bez problemu się spłukuje.Starcza naprawdę na bardzo długo. Zapach jest przyjemny,nie nachalny i nie drażliwy, przypomina mi zapach uniwersalnego kremu Nivea.Skóra po myciu jest gładka w dotyku, delikatna i jedwabiście miękka. Nie trzeba już stosować balsamu do ciała. Skóra pachnie świeżością i jest odżywiona. Polubiłam Jedwabisty mus do ciała pod prysznic z Nivea i na pewno go jeszcze nie raz kupię, gdy mi się skończy. To idealny kosmetyk na podróże jak i do codziennego użytku. Polecam !!!

14 komentarzy:

  1. Wizaz ostatnio o mnie zapomniał :) Jestem ciekawa tej pianki, lubię takie nowości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja często wchodzę na ten portal i zgłaszam się do testowania. Już drugi raz mi się udało.

      Usuń
  2. Oj jak ja dawno się nie zgłaszałam na wizażu :) Chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak słodko i puszyście wygląda:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, pianka jest lekutka jak piórjo i taka ilość wystarcza na umycie całego ciała.

      Usuń
  4. Muszę koniecznie go wypróbować , tyle czytałam o nim dobrych opinii :)
    dodaje do obserwowanych.
    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/09/unikalne-woskie-dermokosmetyki-aqa-it.html

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne są te musy. też mam, ale inny zapach :)

    OdpowiedzUsuń