Obserwatorzy

7. Żel pod prysznic Malina & Piwonia.

Jestem #Ambasadorką LPM i dlatego miałam możliwość przetestowania trzech wspaniałych kosmetyków myjących.Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić Kremowy Żel Pod Prysznic Malina & Piwonia z Le Petit Marseillais


Producent pisze:

Maliny i piwonie uwielbiają promienie śródziemnomorskiego słońca. Malina jest owocem szczególnie cenionym za apetyczny, pełen aromatu zapach. Wiosną piwonie rozświetlają ogrody swymi dużymi kwiatami o niezwykle charakterystycznej woni.

Wyjątkowa delikatność - formuła, jakiej pragnie Twoja skóra
Le Petit Marseillais Malina i Piwonia delikatnie oczyszcza Twoją skórę. Aksamitna, łatwa do spłukiwania piana uwalnia owocowy, świeży i aromatyczny zapach, który rozbudzi Twoje zmysły. Twoja skóra pięknieje - jest miękka, nawilżona i odżywiona!

Moja opinia

Malina & Piwonia to mój ulubiony żel pod prysznic. Z pośród kosmetyków Le Petit Marseillais to mój faworyt. Zaraz po otwarciu prostej, plastikowej, 250 ml buteleczki otulił mnie romantyczny, rześki a zarazem tajemniczy zapach malin połączonych z kwiatem piwonii. Zapach jest tak cudowny, że mogłabym go wąchać przez cały dzień, i by mi się nie znudził. Chciałabym mieć takie perfumy, gdyż zapach nie jest przytłaczający ani drażniący. Konsystencja żelu jest kremowa, jedwabiście gładka, nie rzadka. Idealnie rozprowadza się po skórze, bardzo obficie pieni i łatwo spłukuje. Naprawdę niewielka ilość wystarcza do umycia całego ciała. Żel jest wydajny i starcza na długo o ile nie macie w domu chochlików, które podkradają ukochany kosmetyk.Mowa oczywiście o moich córkach, które również pokochały żel Malina & Piwonia. Dlatego kupiłam im w biedronce kilka buteleczek żelu, aby miały na zapas. Cena była bardzo przystępna, gdyż trwała akurat promocja.Normalnie ten żel pod prysznic można kupić za około 9,90 zł. Ja i moje córki możemy uczciwie potwierdzić słowa producenta. Żel wspaniale nawilża i odżywia skórę. Cudownie ją pieści podczas kąpieli i pozostawia gładziutką, miękką, jędrną i kuszącą boskim zapachem.Skóra nie jest wysuszona i ściągnięta.Kąpiel z Żelem Pod Prysznic Malina & Piwonia to uczta nie tylko dla zmysłów, ale także dla całego ciała. Naprawdę polecam!

10 komentarzy:

  1. Znam i niedawno kupiłam sobie dwa w promocyjnej cenie. Obłędnie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie pachnie ten żel. Muszę to przyznać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tej wersji nie miałam, ale z innych nie byłam zadowolona. Nie przekonuje mnie ta marka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, nie każdemu odpowiada każdy kosmetyk. Ja do tej pory używałam całkiem innych firm produkty myjące. Jednak po otwarciu i kąpieli w żelu pod prysznic Malina & Piwonia, nie chcę innego żelu.

      Usuń
  4. Miałam z tej marki (trudnej do wymówienia i napisania) kilka próbek balsamów i całe opakowanie żelu pod prysznic z kwiatem pomarańczy. Ładnie pachniał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować żel pod prysznic Malina & Piwonia LPM.

      Usuń
  5. tez bylam w tej kampanii, ale piwonia mi sie nie spodobala. oddalam kolezance

    OdpowiedzUsuń