Obserwatorzy

8. Perełki zapachowe Lenor Unstoppables Fresh.

Dzięki portalowi EverydayMe mogłam przetestować nowy produkt do prania perełki zapachowe Lenor Unstoppables.



Producent pisze:
Lenor Unstoppables Fresh to specjalne perełki, które wsypujesz do pralki przed rozpoczęciem prania, aby cieszyć się długotrwałą świeżością ubrań. Perełki rozpuszczają się podczas prania, uwalniają swój zapach i nasycają nim włókna Twoich ubrań, aby zapewnić Ci do 12 tygodni świeżości*! (* dotyczy ubrań przechowywanych w szafie) Lenor Unstoppables Fresh - połączenie minerałów z aromatem lilii wodnej i świeżymi, zielonymi nutami górnymi nadaje tym perełkom ich morski charakter.

Skład:
Hexyl Cinnamal, 2,4-Dimethyl-3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Limonene, Hexyl Salicylate, Benzyl Salicylate, Citrus Aurantium Dulcis Oil, Tetramethyl Acetyloctahydronaphthalenes, Citronellol. Kompozycja zapachowa: Benzyl salicylate, Citronellol, Eugenol, Hexyl cinnamal, Limonene.

Moja opinia

Już dawno żaden produkt piorący nie zaskoczył mnie jak perełki zapachowe Lenor Unstoppables. Muszę przyznać, że zaraz po otwarciu zgrabnej, niewielkiej plastikowej buteleczki owionął mnie orzeźwiający, cudownie pachnący aromat.Szybko rozszedł się po całym domu, aż sąsiadka, która wpadła na kawę, nie wytrzymała z ciekawości i powiedziała: "Ależ u Ciebie dzisiaj ładnie pachnie. Kupiłaś jakiś nowy odświeżacz do domu?" Ja się tylko uśmiechnęłam i odpowiedziałam, że to są perełki zapachowe do prania Lenor a nie żaden odświeżacz.Oczywiście zaraz pytała co to takiego, a ja musiałam w nieskończoność odpowiadać na setki pytań. Perełki zapachowe Lenor to unikalny produkt, który powoduje, że nasze ubrania bardzo, bardzo długo pięknie pachną i są naprawdę świeże. Ubrania, które prałam ponad cztery tygodnie temu pachną tak jakbym dopiero co wyciągnęła je z pralki. Mąż i moje córki nie mogą się nachwalić perełek i ich zapachu. Same perełki wsypuje się do bębna pralki razem z ubraniami. Do szufladki dosypuję proszku.Płyn nie jest konieczny, chyba, że lubimy bardzo mięciutkie ubrania. Wtedy dodajemy również płyn i robimy pranie. Po wyjęciu ubrań nie znajdziemy żadnych śladów po perełkach zapachowych, które idealnie rozpuszczają się podczas prania i uwalniają niesamowity aromat. W szafie ubrania pachną nawet do 12 tygodni. Cena opakowania 275 ml to 25,90 zł.



Jeśli chcesz się przekonać, jak wspaniale może pachnieć Twoje pranie, to zachęcam Cię do zakupu perełek zapachowych Lenor Unstoppables. Wypróbuj moc zapachu perełek a pokochasz go na zawsze i nie będziesz się chciał z nim rozstać.

6 komentarzy:

  1. Super :) Ja na pewno się skuszę na zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Izuniu miałam szczęście dostać próbkę. Czy pachną 12 tygodni nie wiem,ale potwierdzam
    pranie pachnie cudnie i wcale nie trzeba dużo wsypywać perełek dla uzyskania zadowalającego efektu. Wiec choć cena wydaje się wysoka jest to bardzo ekonomiczny wydatek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko ja zakupiłam jeszcze pozostałe warianty zapachowe I powiem Ci, że równie bosko pachną.

      Usuń
  3. Świetny produkt. Miałam możliwość przetestowania próbkę perełek i jestem nimi zachwycona.

    OdpowiedzUsuń