Obserwatorzy

5. Balsam do mycia z masłem arganowym, woskiem pszczelim i olejkiem różanym.

Już wcześniej Wam wspominałam, że testowałam kosmetyki myjące Le petit Marseillais, zostając ambasadorką tej marki. Dla mnie to wielki zaszczyt i powód do dumy. Testowałam trzy świetne produkty. Jednym z nich był Pielęgnujący Balsam do mycia z masłem arganowym, woskiem pszczelim i olejkiem różanym.

Producent pisze:

Odkryj bogactwo składników pochodzenia naturalnego - Masła Arganowego, Wosku Pszczelego i Olejku Różanego zamkniętych w Pielęgnującym Balsamie do mycia Le Petit Marseillais. Pielęgnujący Balsam nie tylko oczyszcza skórę, ale też pielęgnuje ją dzięki kompozycji składników pochodzenia naturalnego. Formuła kremowego balsamu pozostawia Twoją skórę intensywnie odżywioną i nawilżoną aż do 24 godzin.


Kosmetyk ten bardzo pięknie pachnie woskiem pszczelim połączonym z olejkiem różanym. Nie jest za mdły i to mi się podoba.Balsam do mycia ma ładną, plastikową buteleczkę, która łatwo mieści się w dłoni. Podczas aplikacji balsam wspaniale się pieni, ma gęstą, kremową konsystencję, pieści całe ciało i relaksuje mnie. Po kąpieli skóra staje się jedwabiście gładka, miękka i jędrna. Jest zadbana, nawilżona i pokryta ochronnym olejkiem.Do tej pory nie spotkałam tak rewelacyjnego kosmetyku do mycia. Na pewno będę go używała i chętnie sięgnę po inne kosmetyki Le Petit Marseillais, aby przekonać się o ich właściwościach i zapachach. Polecam, bo warto niewielkim kosztem zadbać o swoją piękną skórę.

Ambasadorka LPM.

6 komentarzy: