Obserwatorzy

3. Moje artykuły w Trusted Cosmetics.

Chciałam się pochwalić i zachęcić Was do przeczytania moich kilku artykułach o zaletach jedzenia warzyw i owoców oraz o wpływie sportu na nasz organizm w Trusted Cosmetics. Napisałam do tej pory siedem artykułów i czekan na publikację ósmego. Nieskromnie mówiąc jestem z siebie bardzo dumna. Jestem ciekawa co myślicie o moich artykułach. Będę wdzięczna za Wasze opinie.

Oto linki do moich artykułów:

1.Nordic-walking to tylko sport czy coś więcej?
2.Pływanie-sport dla lubiących wodę.
3.Badminton sport dla każdego.
4.Czarna porzeczka, owoc pełen witamin.
5.Czarna rzepa w pielęgnacji i diecie.
6.Czy warto włączyć cukinię do swojej diety?
7.Jedzenie pietruszki to samo zdrowie.
8.Pomidory zalety spożywania./
9.Papryka i jej kolory w diecie.
10.Jeżyny w diecie i kosmetyce.
11. Zalety jedzenia śliwek.
12Dlaczego warto jeść zielony groszek.
13. Czy warto, aby brukselka gościła na naszych stołach.
14. Sięgnij po moc witamin z kalafiora.

Mam nadzieję, że z przyjemnością poczytacie moje artykuły i dowiecie się z nich czegoś pożytecznego. Będę uaktualniać tę listę na bieżąco. Serdecznie zapraszam i życzę miłej lektury.

4 komentarze: