Obserwatorzy

1. Witam.

Serdecznie witam na moim blogu.
Jestem Izabela, szalona i wesoła dziewczyna, która jest szczęśliwą mężatką i mamą dwóch prawie dorosłych córek. Mam dwa psiaki: SISI rasy shit tsu i kundelka BOBIKA oraz spieszczonego kocura MAKSA.Uwielbiam podróżować i zwiedzać nowe miejsca, czytać książki i robić haftowane rękodzieło.

Mój blog powstał pod wpływem impulsu. Tutaj będę zamieszczała posty z różnych dziedzin życia. Co akurat będzie u mnie na miejscu numer jeden.Myślę, że nieraz Was zaskoczę. Oby podobał się Wam mój blog.Serdecznie zapraszam w moje skromne progi :)

8 komentarzy:

  1. Iza a czy tamtego juz nie bedzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie Renatko. Ten blog jest tylko do relacji z testów i takich innych interesujących mnie rzeczy. Niektóre hafciarki burzą się, że na moim starym blogu za dużo jest postów o kosmetykach.

      Usuń
    2. No juz sie balam, ze uciekasz gdzies ;-)

      Usuń
    3. Nie uciekam. Na tamtym blogu od czasu do czasu będzie jakiś post o testowaniu, ale nie aż tyle co dotychczas. Ten blog troszkę odciąży mój stary.

      Usuń
  2. Witaj Izka w blogowym świecie.

    OdpowiedzUsuń