Obserwatorzy

2. Test żeli Le Petit Marseillais.

Kilka miesięcy temu zapisałam się do portalu AMBASADOREK LE PETIT MARSEILLAIS. Ostatnio udało mi się dostać do nowej kampanii testowania żeli do kąpieli. Gdy kurier dostarczył mi przesyłkę i ją otwarłam to aż zaniemówiłam. W pięknie zapakowanym pudełku znajdowały się trzy wspaniałe kosmetyki : Kremowy Żel pod prysznic, Pielęgnujący Balsam do mycia, Pielęgnujący Krem do mycia oraz przewodnik dla mnie i 30 próbek Pielęgnacyjnego Balsamu do mycia dla znajomych, by i oni poznali produkty LPM. Tak prezentowała się zawartość paczki ambasadorki LPM:


* Zacznę może od mojego ulubieńca czyli Kremowego żelu pod prysznic Malina i Piwonia.
Skład żelu do kąpieli:
Aqua, Ammonium Lauryl Sulfate, Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, Rubus Idaeus Fruit Extract, Paeonia Officinalis Root Extract, Lauryl Alcohol, Propylene Glycol, Sodium Chloride, Ammonium Sulfate, Acrylates Copolymer, Styrene/ Acrylates Copolymer, Polyquaternium-7, Sodium Lauryl Sulfate, Ammonium Chloride, Citric Acid, Soium Benzoate, Parfum, Alpha-Isomethyl Ionone, Hexyl Cinnamal, Citronellol. Paraben free


Pierwsze co mnie powaliło na kolana to wręcz nieziemsko cudowny zapach tego żelu pod prysznic. Zakochałam się w nim na zabój i pozostanie on ze mną już na zawsze. Po kilku razach stosowania mogę powiedzieć, że kosmetyk ten jest delikatny dla mojej skóry, pieści ją i nawilża.Jest wydajny, bardzo obficie się pieni, więc dozujmy go z umiarem. Skóra moja jest wrażliwa z tendencją do przesuszania. Teraz po każdej kąpieli, nie muszę nacierać się balsamami jak dawniej. Żel tak nawilża moją skórę, ze jest gładka, wręcz aksamitna w dotyku, miękka, jędrna a ja czuję się piękna i zadbana. Dodam jeszcze, że żel Malina i Piwonia ma ph neutralne dla skóry, jest testowany dermatologicznie, a baza myjąca jest pochodzenia roślinnego. Opakowanie żelu 250 ml kosztuje w Rossmanie około 9,99 zł. Dostępny jest również w innych drogeriach i sklepach takich jak : Biedronka i Lidl.

* Kolejny kosmetyk Le Petit Marsellais to Pielęgnujący Krem do mycia z Masłem Shea i Akacją.
Skład kremu do mycia:
Aqua Glycerin Ammonium Lauryl Sulfate Cocamidopropyl Betaine Butyrospermum Parkii Butter Acacia Saligna Leaf Extract Lauryl Alcohol Butylene Glycol Sodium Chloride Ammonium Sulfate Acrylates Copolymer Styrene/Acrylates Copolymer Polyquaternium-7 Ammonium Chloride Sodium Lauryl Sulfate Citric Acid Sodium Benzoate Parfum Linalool Hexyl Cinnamal


Krem do mycia z Masłem Shea I Akacją również pięknie pachnie,ale raczej delikatniej. Podczas kąpieli uwalnia się subtelny aromat kwiatów akacji. Zapach ten mnie odpręża i relaksuje.Również wspaniale się pieni i nawilża nawet najbardziej przesuszone partie mojego ciała.Świetnie oczyszcza, pielęgnuje i wygładza. Nieraz moja skóra jest tak ściągnięta, że aż boli. Po kąpieli w Kremie do mycia LPM ten problem znika. Skóra jest jedwabiście miękka i dogłębnie nawilżona.Moja córka podbiera mi go dogolenia nóg, gdyż świetnie się sprawdza i nie powoduje podrażnień.. Opakowanie Kremu do mycia kosztuje około 9,99 zł.

* Trzeci kosmetyk, który testuję to Pielęgnacyjny Balsam do mycia z masłem arganowym, woskiem pszczelim i olejkiem z kwiatów róży.
Skład Balsamu do mycia:
Aqua Ammonium Lauryl Sulfate Glycerin Cocamidopropyl Betaine Hydroxypropyl Starch Phosphate Sodium Chloride Rosa Damascena Flower Extract Hydrogenated Argania Spinosa Kernel Oil Argania Spinosa Kernel Oil Cera Alba Cetyl Alcohol Lauryl Alcohol Caprylic/Capric Triglyceride Sodium Lauryl Sulfate Polyquaternium-7 Acrylates Copolymer Ammonium Chloride Ammonium Sulfate Stearyl Alcohol Myristyl Alcohol Glycol Distearate Styrene/Acrylates Copolymer Citric Acid Tocopherol Sodium Benzoate Parfum Hexyl Cinnamal


Pielęgnujący Balsam do mycia to kosmetyk po, który będę często sięgać. Prześlicznie pachnie woskiem pszczelim i różami.W wannie mogę siedzieć godzinami i wdychać ten słodki, wręcz romantyczny zapach.Odpręża, wycisza i uspokaja moje skołatane nerwy. Jest wydajny, gęsty jak śmietana i wspaniale się pieni oraz łatwo spłukuje.Nie wysusza skóry, tylko ją delikatnie oczyszcza, pielęgnuje, nawilża i wygładza. Całe ciało jest sprężyste, nie wymaga nałożenia balsamu i gładkie jak u niemowlaka. Producentem Pielęgnacyjnego Balsamu do mycia jest Johnson & Johnson.Koszt 250 ml buteleczki to 9,90 zł.

Podsumowując jestem zachwycona testowanymi kosmetykami Le Petit Marseillais i bardzo się cieszę, że mogłam je poznać. Pokochałam je i moje córki również stały się ich wielbicielkami.Za swoje kieszonkowe zamiast kupić jakieś " niezdrowe jedzenie" czy też " badziewie" jak do tej pory robiły to sprawiły sobie kosmetyki do mycia LPM. Moja łazienka zamieniła się w prawdziwie luksusowe SPA dzięki tym kosmetykom. Nie zamienię je na rzadne inne.Ja te produkty gorąco polecam. Dla mnie to są HITY 2016 roku. Jeśli zainteresował Was, któryś z kosmetyków Le Petit Marseillais to trwa do końca sierpnia promocja i można kupić je po okazyjnej cenie.

4 komentarze:

  1. Świetne są te żele do kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie sobie kupiłam żel pod prysznic Malina i Piwonia po przeczytaniu Twojego posta. Cudownie pachnie, a wieczorem przekonam się o jego działaniu.

    OdpowiedzUsuń