Obserwatorzy

42. Luksusowy Multi-odżywczy krem-serum z 24 k złotem Eveline Gold Lift Expert

Dzięki portalowi Trusted Cosmetics mam przyjemność wypróbowania nowego jak dla mnie kosmetyku, którym jest Luksusowy multi-odżywczy krem-serum z 24 k złotem Eveline Gold Lift Expert 50+. Sama nazwa kremu jak i jego opakowanie jest mega luksusowe, więc ochoczo wzięłam się za przetestowanie tego kosmetyku. Wygląda on tak:

Producent pisze:

LUKSUSOWY MULTI-ODŻYWCZY KREM-SERUM 50+ spektakularnie napina i ujędrnia skórę, a dzięki zawartości kompleksów ANTI-AGE stymuluje wielowymiarowy lifting poprzez:
-redukcję ilości, głębokości, długości i szerokości zmarszczek – PRO-RETINOL A
-spektakularne ujędrnienie skóry – MATRIXYL® 3000
-pobudzenie regeneracji komórek – PHYTOCELLTECTM
-wzmocnienie włókien kolagenu i elastyny – COLLASURGE LQTM
-ZAAWANSOWANE SKŁADNIKI AKTYWNE:
drobinki czystego 24k złota, olejek arganowy, olejek makadamia, olejek kukui

Moja opinia:

Muszę przyznać, że Luksusowy multi-odżywczy krem-serum z 24 k złotem Eveline Gold Lift Expert 50+ robi wrażenie.Zapakowany jest w biało-złote opakowanie, łatwo się odkręca wieczko i zamyka. Wprawdzie daleko mi jeszcze do pięćdziesiątki, ale wiem, że takie kremy naprawdę dobrze wpływają szczególnie na młodszą skórę i radzą sobie z pierwszymi, jeszcze płytkimi zmarszczkami. Krem ten na 100 % ujędrnia moją skórę, a dzięki zawartości kompleksów ANTI-AGE stymuluje jej regenerację, wzmacnia ją spłyca zmarszcki i mocno odżywia. Krem jest w dotyku gładki jak jedwab, ma kremową konsystencję, zawiera drobinki złota,łatwo rozprowadza się na skórze i szybko wchłania. Pieknie pachnie, nie drażni mojego nosa i nie jest ten zapach zbyt nachalny. Moja skóra pokochała ten krem,bo jest teraz naprawdę delikatna i gładka w dotyku, bardzo elastyczna, rozjaśniona i pełna blasku. Zmarszczki, zwłaszcza te płytsze poznikały a ja jestem zachwycona wyglądem skóra twarzy. Krem mnie nie uczulił ani nie podrażnił moojej skóry. Naprawdę polecam bo warto wypróbować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz