Obserwatorzy

40. Testowanie masła Finuu.

Trzy tygodnie temu zadzwoniła miła pani ze STREETCOM z zapytaniem czy chciałabym brać udział w kampanii masła Finu. Oczywiście zaraz się zgodziłam, bo uwielbiam wszelkie nowinki, a masła Finuu nigdy nie próbowałam. Po tygoniu otrzymałam paczkę ambasadorską, która wyglądała tak:


Paczka zawierała 8 puszek masła (4 o smaku klasycznym i 4 solone), 15 ulotek dla znajomych i pojemnik do chłodzenia masła. Radość była wielka i zaraz z rodzina wzieliśmy się za testowanie. Pierwsze wrażenia: mniammmm, rewelacyjny smak. Na pewno zastanawiacie się dlaczego Finuu jest takie dobre i wyjatkowe, już wyjaśniam.


To co powoduje, że FINUU jest takie wyjątkowe to fakt, że produkt ten powstał z połączenia:
* 47% masła fińskiego, które pochodzi z mleka od krów pasących się na czystych, ekologicznych łąkach
* 34% oleju rzepakowego i 2% oleju z lnianki, które sa bardzo bogate w kwasy omega-3
* maślanka z mleka
* witaminy A i D
* brak konserwantów, sztucznych barwników i tłuszczów utrwaldzalnych


Moja opinia:
Masło Finuu zamknięte jest w prostokątnej, plastikowej puszce, która ozdobiona jest wizerunkiem szczęśliwej krowy. Dostępne jest w dwóch wariantach smakowych: klasycznym i solonym. Szczerze mówiąc oba mi smakuję, ale wolę klasyczny smak, zaś mojemu mężowi bardziej smakuje solone Finuu. Masło, nawet schłodzone dobrze rozprowadza się po pieczywie i smakuje równie dobrze samo jak i z wedliną, serami i warzywami. Idealnie nadaje się również do smażenia potraw jak i pieczenia. Smak masła jest bardzo maślany, delikatnie pachnie naturalnym masłem wiejskim, ma żółto-kremowy kolor i gęstą jak masło konsystencję. Zawiera w sobie witaminy i kwasy omega-3, które są w naszym organiźmie tak potrzebne. Mleko, z którego powstało masło pochodzi od krów, które pasą się w naturalnych warunkach, czystych rejonach oddalonych od zanieczyszczeń i chemikaliów. Każdy z nas pragnie zdrowo się odżywiać a masło Finuu nam to umożliwia. Ja i moja rodzina zajadamy się masłem Finuu i postanowiliśmy, że odtąd będzie to jedyny tłuszcz do smarowania pieczywa.Naprawdę zachęcam Was do wypróbowania tego pysznego masła, na pewno nie pożałujecie :)


12 komentarzy:

  1. przede wszystkim gratulacje. sporo tego :)
    u mnie dopiero co pojawila sie grafika z finuu, wiec moze nadal szukają? ciekawa jestem jak to smakuje hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybornie Paulino smakuje maselko, warto wypróbować. Oby i Tobie się poszczęściło.

      Usuń
  2. Finuu to jedyne masło, które biorę pod uwagę podczas zakupów. Jest smaczne, idealnie się rozsmarowuje. Jest zdrowe i naturalne. Moim faworytem jest wersja solona. Zdecydowanie polecam i zachęcam do zakupu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój mąż równiez zajada się solonym Finuu, macie podobne smaki;)

      Usuń
  3. kiedyś kupiłam Finuu na promocji i przyznam, że bardzo mi posmakowało :-) Gratuluję testów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewelinko, fajnie,że i Ty uważasz Finuu za smaczne :)

      Usuń
  4. FINUU miks do smarowania miałam okazje spróbować dzięki kampanii marketingu rekomendacji Streetcom. Jest to produkt naturalny i smaczny. Jest to połączenie masła fińskiego z olejami rzepakowym i z lnianki. Nie zawiera konserwantów, barwników. Bogate w witaminę A i D oraz kwas Omega 3. Występuje w dwóch wersjach smakowych: klasyczne i solone. Bardzo łatwo się smaruje nawet bezpośrednio po wyjęciu z lodówki. Można go używać do smarowania, pieczenia oraz smażenia. Polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się wszystko. Wolisz wersję soloną czy klasyczną?

      Usuń
  5. Również miałam okazję testować Finuu. U nas wszyscy zajadają ze smakiem. Jest świetny zawsze idealna konsystencja a i dodatkowo nadaje się również na gorąco, a nawet do ciast. Polecam szkoda tylko że jak narazie nigdzie jeszcze na sklepowej polce go nie spotkałam. Jak tylko się uda w 100% kupuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po to masło Finuu jeżdżę specjalnie 20 km :D

      Usuń