Obserwatorzy

39. Testowanie trzech kosmetyków od Trusted Cosmetics.

Jakiś czas temu od portalu TRUSTED COSMETICS otrzymałam trzy peelingi do przetestowania. Zostałam wyróżniona w konkursie jaki organizował portal "Peelin roku 2016". Na moją nagrodę musiałam trochę poczekać, ale się opłacało. W paczuszce, jaka do mnie dotarła znajdowały się trzy różne kosmetyki do róznych części ciała.



Pierwszy kosmetyk to Wygładzający peeling do stóp Evree Foot Care, który zawiera drobinki pumeksu.Peeling świetnie radzi sobie z martwym, zrogowaciałym naskórkiem. Wystarczy niewielka ilość peelingu do takiego zabiegu, więc kosmetyk jest dosyć wydajny. Nadaje się również do łokci i kolan. Skóra oprócz oczyszczenia szybciej się regeneruje i przyjmuje cenne składniki z kremów, balsamów i masek. Ja po użyciu tego kosmetyku mam gładkie, miękkie i zdrowo wyglądające pięty. Zapach jest przyjemny i nie drażliwy. Peeling zamkniety jest wmiękkiej tubie, dzięki której wykorzystamy produkt do ostatniej "kropli".Jestem z tego kosmetyku Evree bardzo zadowolona i Wam go polecam.

Drugi kosmetyk Naturalny peeling solno - błotny z Morza Martwego z dodatkiem oleju arganowego White Flower's. Peeling ten jest rzadki, trzeba ostrożnie go nakładać by nam nie spłynął. Zawiera w sobie grube kryształki soli i jak dla mnie ochydnie pachnie. Peeling spełnia to co obiecuje producent czyli wspaniale oczyszcza moje ciało z martwego naskórka. Jednak trzeba wmasowywać go delikatnie, bo sól zawarta w peelingu może podrażnić naszą skórę, gdyż jest ostra i to bardzo. Skorę po użyciu tego kosmetyku mam świetnie oczyszczoną, odżywioną, gładką i jędrną. Lepiej nakładac go na siedząco, nie pod prysznicem. Opakowanie jest ładne, przyjemne dla oka i nawet praktyczne. Nie wiem, czy sięgnę po niego ponownie, gdyż odstrasza mnie jego zapach.

Trzeci kosmetyk jaki testowałam to Nawilżające masło do ciała Granat Mariza Masła do ciała nigdy wcześniej nie używałam, dlatego ten kosmetyk bardzo mnie zaciekawił. Masło ma gęstą i jedwabistą w dotyku konsystencję, cudownie pachnie granatem co odpręża i relaksuje mnie. Kosmetyk ten doskonale pielęgnuje moją skórę, wygładza, nawilża i ujędrnia. Nadaje jej cudowny zapach i wygląd. Zamkniety jest w plastikowym, okrągłym pojemniczku, które jest łatwe w użyciu i ma ładną szatę graficzną. To godny polecenia kosmetyk.

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Oj, bardzo fajny zestaw i jaki przydatny każdej kobiecie :)

      Usuń
  2. Super produkty, zwłaszcza masło do ciała bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń