Obserwatorzy

37. Żel do higieny imtymnej żurawina i dzika róża Miravena za wygranie rozdania.

Udało mi się wygrac kolejną blogową rozdawajkę u Karoliny na blogu Fromcarolinee, w której nagrodą był Hipoalergiczny Żel do higieny imtymnej Miravena.Jakim zaskoczeniem było dla mnie wygranie tej wspaniałej nagrody. Karolino, bardzo dziękuję za ten rewelacyjny kosmetyk. Po otwarciu paczuszki ujrzałam taki oto kosmetyk:


Hipoalergiczny żel do higieny imtymnej żurawina i dzika róża.

Skład żelu: wyciągi z ekologicznych żurawin i owoców róży, d-pant enol, Lactitol, Xylitol, gliceryna, Gluc-Oligosacharyda, Inulina, probiotyk z zakresu bakterii mlekowych, kwas mlekowy, baza myjąca przyjazna skórze, śluzówce, skomponowana ze składników naturalnego pochodzenia, w tym naturalna betaina, bez SLS, SLES i PEG.


Żel znajduje się w fajnej plastikowej butelce z dozownikiem.Butelka jest plastikowa dzięki temu widać ile żelu jeszcze mamy. Kosmetyk ten ma żelową, nie za rzadką konsystencje, obficie się pieni. To wydajny żel, gdyż mała ilość wystarczy do umycia miejs imtymnych. Kosmetyk ten nie podrażnia i nie uczula. Wcześniej miałam problemy typu swędzenia i podrażnienia. Odkąd zaczęłam używać żelu do higieny imtymnej Miravena ten problem ustąpił. Żel cudownie pacnie żurawiną i różą, ale nie jest to zapach nachalny i uciążliwy. Powiedziałabym, że raczej delikatny i przyjemny. Kosmetyk ten jest bogaty w witaminy i wyciągi, które działają przeciwbakteryjnie, oczyszczająco, nawilżająco i wzmacniająco. Teraz czuję wielki komfort, czuje sie świeżo i nie mam skutków ubocznych jakie miałam po myciu w zwykłych mydłach.Moje córki również uzywały tego żelu i odczucia mają podobne. Wielką zaletą tego kosmetyku jest to, że mogą go używać osoby w każdym wieku.


Polecam z czystym sumieniem żel do higieny imtymnej Miravena. Ja jestem z niego bardzo zadowolona i na pewno będe go kupowała. Chętnie wypróbuję inne wersje zapachowe, które są dostępne.
Zachęcam Was do zajrzenia na stronę Miravena i zapoznania się z innymi kosmetykami tej firmy.

10 komentarzy: