Obserwatorzy

36. Wygrana rozdawajka u Moni.

Poprzedni rok a zwłaszcza jego końcówka była dla mnie dosyć szczęśliwa. Udało mi się wygrać kilka blogowych rozdawajek co było dla mnie wielkim zaskoczeniem. Na blogu u Moni-beauty poszczęściło mi się i wygrałam cudowny prezent, w którym znajdowało się kilka wspaniałych kosmetyków. Moja paczuszka wyglądała tak:

Muszę przyznać, że paaczka mnie zaskoczyła i bardzo ucieszyła. Zawierała ona kosmetyki, które do tej pory nigdy nie używałam. Z wielką radością wzięłam się za testowanie tych wspaniałych kosmetyków.

Trzy koreańskie maseczki do twarzy Lomi z miłorzębem japońskim, acerolą i ogórkiem.















.

Błyszczyk do ust Perfect Skim



Maska do włosów Frizz Stop & Keratin Repair Perfect. Me.


Lakier do paznokci Rimmel Super Shine 60 seconds różowy.


Apis mgiełka do ciała z ekologiczną wodą z owoców pomarańczy z komórkami macierzystymi.


Velvet Mat Eyeshadow Catrice Cosmetics
.
Kokosowy balsam do ust Oriflame.



















Z całego serca dziękuję Monice za cudowny prezent, który mnie oczarował. Każdy z kosmetyków jest wspaniały. Część już wykorzystałam i muszę powiedzieć, że na mojej skórze sprawdzają się idealnie. Jeszcze raz bardzo dziekuję Moniko.

9 komentarzy:

  1. gratuluję :-) i miłych testów życzę :-) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne produkty, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tą różową maseczke do włosów :) szykuje o niej wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią wypróbowałabym te koreańskie maseczki ;)
    Pozdrawiam,
    Urban Vagabond

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałam przetestować te koreańskie maseczki LomiLomi, fajnie że ci się sprawdziły!

    OdpowiedzUsuń