Obserwatorzy

34. Kolejna wygrana w blogowej rozdawajce.

Rok 2016 był dla mnie nawet bardzo udany. Brałam udział w kilku zabawach blogowych i w kilku udało mi sie coś wygrać. Dzisiaj chciałabym się Wam pochwalić tym co wygrałam na blogu Ani Rozmaitości kosmetyczne. Zachęcam Was bardzo gorąco do odwiedzenia tego ciekawego bloga. Teraz zobaczcie co otrzymałam od Ani:


Prawda, że paczuszka jest boska. Dotarła w świeta,więc miałam rewelacyjny prezent pod choinkę. Kosmetyki Sephora zawsze podziwiałam, a teraz mam własny zestaw. Jeszcze pokażę Wam szczegółowo co było w środku.

To limitowana paletka cieni Sephora.

Piekna kosmetyczka Sephora czarna w złote pasy.

Błyszczyk do ust Sephora.

Miniatura tuszu do rzęs Too Faced Sephora.

Musująca kostka do kąpieli Sephora coconut.




Aniu, bardzo, ale to bardzo dziękuje za ten cudowny prezent. Jestem nim mega zachwycona.


15 komentarzy:

  1. Bardzo mnie to cieszy. DZIĘKUJĘ.

    OdpowiedzUsuń
  2. nagroda bardzo fajna :) ciekawi mnie paletka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paletka jest rewelacyjna. kolorki są i błyszczące i matowe.

      Usuń
  3. Same cudeńka :) Super,że udało Ci się wygrać :)

    Zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję świetnej wygranej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje, oby więcej było takich wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa wygrana :D Gratulacje :D
    Błyszczyk bardzo mnie zaciekawił ;)

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, błyszczy sprawdza się świetnie. Pomaga chronić moje usta przed zimnym powietrzem, nawilża i pielęgnuje. Pachnie malinami.

      Usuń
  7. Ciekawe produkty, ale ten tusz to raczej Benefit:)

    OdpowiedzUsuń