Obserwatorzy

60.Wielki test kosmetyków na Wizaż- L'Oreal

Wiadomo,że na Wizaż można zgłaszać się do testów różnych kosmetyków. Uwielbiam ten portal bo poznałam tam kilka fajnych osób, z którymi mam teraz dobry kontakt,można poczytać recenzje, porady kosmetyczne, modowe i o zdrowiu.Każdy znajdzie coś dla siebie.

Niedawno trwał nabór do wielkiego testowania kosmetyków L'Oreal, który podzielony był na cztery etapy. Mi jakimś cudem udało dostać się do drugiego etapu i otrzymałam do przetestowania dwa kosmetyki:

*Puder w kompakcie L'Oreal Paris Infallible i
*Podkład L'OREAL INFALLIBLE Total Cover o odcieniu 12 rose

Jak się można domyślić radość była przeogromna tym bardziej, że za moją aktywność na portalu dostałam dodatkowo w prezencie jeszcze dwa kosmetyki tej firmy. Były to: Szminka Lip Paint Lacquer nr 105 red Fiction L'Orear Paris Infallible oraz Długotrwała pomadka i błyszczyk 2w1 L'Oreal Paris Infallible o odcieniu red 596. Tak wyglądała przesyłka:


L'OREAL INFALLIBLE Total Cover o odcieniu 12 rose to najlepszy podkład jaki miałam do tej pory przyjemność używać.Ten kolor okazał się idealny dla mojej opalonej skóry. Podkład pokochałam od pierwszego użycia. Idealna konsystencja kosmetyku pozwala na łatwe nałożenie go zarówno palcami jak i gąbeczką. Równomiernie się rozciera i komponuje z moją skórą oraz świetnie matuje. Jest on niezwykle lekki dla mojej cery nie zatyka porów, nie roluje się po wyschnięciu, nie tworzy maski i nie mam po nim uczucia ściągania skóry. Naprawdę dobrze kryje moje niedoskonałości, utrzymuje się z łatwością ponad 12 godzin, bez poprawiania makijażu. Zmywa się łatwo płynem do demakijażu, nie wysusza skóry. Opakowanie jest przyjemne dla oka, łatwo wyciska się podkład z miękkiej i lekko przeźroczystej tubki, w której widać ile go jeszcze jest. Zapach ma przyjemny, nie drażniący.


Puder w kompakcie L'Oreal Paris Infallible zrobił na mnie ogromne wrażenie. Błyszczące, czerwone pudełeczko przyciąga wzrok i kusi. Po otwarciu ujrzałam puder w kompakcie i gąbeczkę oraz lusterko, które pomaga, gdy musimy poprawić makijaż lub sprawdzić jak wyglądamy. Puder łatwo się nakłada, nie zapycha porów, nie ciastkuje się i fajnie matuje. Idealnie dopełnia podkład L'Oreal Infallible jak również innych marek. Utrzymuje się naprawdę długo, nie zmienia koloru po wyschnięciu i wygląda na skórze naturalnie. Jestem z niego również mega zadowolona.

Szminka Lip Paint Lacquer nr 105 red Fiction L'Orear Paris Infallible.Pomadka ma fajny aplikator, którym dokładnie się ją nanosi. Kolor ma mocny, soczysty, intensywny. Cudownie się błyszczy i połyskuje w świetle. Bardzo długo utrzymuje się na ustach. Nie powoduje wysuszenia ust i pomalowane wyglądają bardzo naturalnie. Kolor nie schodzi nawet podczas jedzenia i picia. Ta pomadka jest jedną z kilku, bez której nie wychodzę z domu.


Nie mogę wyjść z podziwu długotrwałą pomadką i błyszczykiem 2w1 L'Oreal Paris Infallible o odcieniu red 596. Kolor pomadki jest intensywny, głęboki i utrzymuje się bardzo długo. Nawet, gdy coś jem to kolor się trzyma. Zapach i smak jej jest bardzo przyjemny. To teraz moja "The best" pomadka !!!









A wy co myślicie o moich nowych kosmetykach? Używaliście je kiedyś? Chętnie poznam wasze zdanie o nich i opinie.

2 komentarze: