Obserwatorzy

59. Szampon Micelarny od Niwea !!!

Niedawno założyłam sobie konto na Klub Nivea i zgłosiłam się do testów nowego Szamponu Micelarnego Nivea.Ucieszyłam się, bo długo nie musiałam czekać. Dostałam się do grupy testerek i kurier przywiózł mi przesyłkę z kosmetykiem.



Nawilżający Micelarny Szampon Nivea wzbogacony jest o esencję z kwiatu lotosu. Nie zawiera silikonów, parabenów i barwników. Ochoczo wzięłam się za testowanie i nie zawiodłam się. Szampon Micelarny Nivea zaskoczył mnie na wielki plus. Praktyczna, poręczna butelka ułatwia idealne dozowanie kosmetyku. Butelka jest przeźroczysta, więc widać ile mamy jeszcze kosmetyku. Szampon jest bezbarwny, obficie się pieni, jest bardzo wydajny, starcza na długi czas i dobrze oczyszcza włosy jak i skórę głowy. Po wysuszeniu włosy są jedwabiście gładkie, miękkie, lśniące, puszyste ale nie puszą się i nie elektryzują. Przestała mi dokuczać skóra głowy po kilku myciach, nie była już tak podrażniona jak dawniej i nie muszę się już drapać. Zapach szamponu jest delikatny, dyskretny ale przyjemny. Wyczuwa się kwiatowy aromat.Jak dla mnie jest to jeden z lepszych kosmetyków do mycia włosów.



2 komentarze: