Obserwatorzy

54. Suchy szampon do włosów Magic Shampoo w spreyu L'Oreal - test dzięki Wizaż.

Niedawno dostałam maila od Wizaż z wiadomością, iż mogę przetestować całkiem nowy dla mnie produkt L'Oreal. Uwielbiam wszelkie nowinki kosmetyczne, dlatego niecierpliwie oczekiwałam na przyjście przesyłki. Wreszcie listonosz przyniósł upragnioną paczkę, w której znalazłam Suchy szampon do włosów Magic Shampoo w spreyu L'Oreal.

Informacja od producenta:

Magiczny sposób na odświeżenie włosów pomiędzy myciami.

Bez użycia wody włosy natychmiast stają się odczuwalnie czystsze,świeższe i zyskują dodatkową objętość u nasady.

Do wszystkich rodzajów włosów.

Nie pozostawia widocznych białych śladów.

Odświeża włosy od nasady,

nadaje im niezwykłej objętości

bez użycia wody włosy stają się odczuwalnie czystsze

przeznaczony do każdego rodzaju włosów

sposób użycia równomiernie rozpylić z odległości około 30 cm, następnie wmasować we włosy.






Moja opinia

Suchy szampon do włosów Magic Shampoo Fresh Crush w spreyu L'Oreal w pierwszej chwili mnie zraził do siebie. Zrobiłam wszystko zgodne z instrukcją i na moich włosach pokazały się białe smugi. Byłam w rozterce i pytałam siebie: Dlaczego? Odstawiłam szampon trochę zła i dałam sobie z nim spokój na cały dzień. Kolejnego dnia postanowiłam się nie poddawać i wypróbowałam suchy szampon ponownie na swoich włosach jak i na córki. Ku mojej radości tym razem było o wiele lepiej. Moje włosy i córci stały się w jednej chwili świeższe, pięknie pachnące i dosyć odświeżone. Nie zauważyłam żadnych białych smug a włosy u podstawy wręcz szalały od objętości na czubku głowy. Byłam zadowolona efektem suchego szamponu L'Oreal i nie wiem co nie wyszło za pierwszym razem. Zapach szamponu jest bardzo przyjemny i kwiatowy. Nie można wręcz opanować swoich zmysłów przy tak pięknych aromatach. Suchy szampon jest niestety niezbyt wydajny, bardzo dużo go ubywa do uzyskania świetnego efektu odświeżonych włosów. Jestem wdzięczna Wizaż, że mogłam przetestować nowy magiczny szampon od L'Oreal. Czy jest lepszy od Batiste? Tego nie mogę do końca powiedzieć.



Chcecie się przekonać jak zadziała suchy szampon na Wasze włosy? Kupcie Magiczny szampon L'Oreal i wypróbujcie go same. Może Wy będziecie nim bardziej zachwycone.



2 komentarze:

  1. Lubię suche szampony, ale białych śladów już nie. Dobrze, że teraz wymyślają takie niewidoczne szampony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po tym szamponie na pewno nie będziesz miała białych smug. Co dziwne moja córka go sobie ostatnio kupiła i jest z niego zadowolona. Nie wiem czemu u mnie się nie sprawdził do końca.

      Usuń