Obserwatorzy

53. Karmelowe toffi z nadzieniem czekoladowym Werther's Original - test cukierków.

Hurra. Udało mi się dostać na portalu Rekomenduj.to do kolejnej kampanii. Tym razem mogłam przetestować wraz ze znajomymi nowe cukierki karmelowe toffi z nadzieniem czekoladowym Soft Eclairs Werther's Original. Przyznam się, że radość była ogromna, bo wraz z nowym smakiem cukierków znalazły się tam również inne znane już z wcześniejszych kampanii cukierki Werther's Original. Kurier dostarczył mi takie oto pudełko słodkości:


Skład cukierków:
syrop glukozowy, cukier, tłuszcz palmowy, mleko zagęszczone, odtłuszczone, substancja utrzymująca wilgoć: sorbitole, miazga kakaowa (5,4%), mleko pełne w proszku, śmietanka (2,9%), zagęszczona słodka serwatka , masło (1,9%), produkt z serwatki, laktoza, maślanka w proszku, emulgator: lecytyny, sól, syrop sacharozowy, aromaty


Moja opinia:

Karmelowe toffi z nadzieniem czekoladowym Soft Eclairs to mięciutkie, bardzo pyszne cukierki, które zawróciły mi w głowie, jak i mojej rodzince. Jak powiedział jeden z degustujących : "Są niezwykle smaczne, niezbyt słodkie i można się od nich uzależnić."
Z wierzchu wyczuwamy mleczne toffi a po naciśnięciu wypływa czekoladowe nadzienie, które pieści delikatnie podniebienie. Muszę przyznać z ręką na sercu, że nowy smak bardziej do mnie przemawia, dlatego kupuję je teraz wręcz hurtowo. Werther's Original zawsze towarzyszy mi w podróży, na przyjęciach i innych okazjach. Każdy z gości je te cukierki z wielką przyjemnością i delektuje się ich smakiem. Jedna z moich przyjaciółek tak polubiła Soft Eclairs, że dzięki nim przestała palić i wcale nie przytyła. Moja babcia również przepada za karmelowym toffi. Twierdzi, że to słodycze idealne dla niej i nie potrzeba jej do nich zębów. Polecam, spróbujcie i przekonajcie się sami.

4 komentarze:

  1. Dużo pyszności :) Zazdroszczę testowania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Kochana, ja również. Dlatego moja radość była przeogromna.

      Usuń