Obserwatorzy

55. Podpaski Always Infinity

Każda kobieta jest inna i inaczej odczuwa niewygody związane z miesiączką.Nie wiem czy znacie już pierwszą na świecie piankową podpaskę Always Infinity. Ja miałam okazję poznać nowe Always Infinity, gdyż udało mi się dostać do testów na portalu TRND. Gdy kurier przyniósł mi przesyłkę zobaczyłam taki oto pakunek. Prawda, że super?


Always Infinity Smart Foam stworzona została z ultra elastycznego materiału FlexFoam, który świetnie dopasowuje się do ciała każdej kobiety i jest praktycznie niewyczuwalna. Naprawdę nie widziałam jeszcze tak cieniutkich podpasek.Always Infinity może pochłonąć aż 10 razy więcej płynów niż sama waży, więc nic z niej nie wycieka.Podpaski maja różne rozmiary tak aby każda kobieta mogła swobodnie dopasować podpaskę do okoliczności czy jest na dzień czy też na noc oraz intensywności miesiączki.Materiał, z którego jest wykonana powłoczka jest mega delikatny, nie podrażnia okolic intymnych.



Tak się złożyło, że mam miesiączkę zawsze w tym samym czasie co starsza córka. Więc obie zaczęłyśmy testować Always Infinity.Każda podpaska zapakowana jest oddzielnie, tak że można wziąć ją ze sobą.Jest naprawdę cienka, mieści się w kieszeni dżinsów, w torebce, plecaku. Łatwo się ją umieszcza na bieliźnie a mocny klej trzyma ją w ryzach nawet, gdy uprawiam sport. Jazda na rowerze nie jest już stresująca, gdyż podpaska nie przesuwała się i idealnie dopasowała się do ciała. Gdy chodziłam z podpaską w ogóle jej nie wyczuwałam, nie odznaczała się nawet, gdy założyłam obcisłe spodnie. Bez problemu radziła sobie w każdym dniu miesiączki i pochłaniała nawet najbardziej obfite krwawienie. U mojej córki było podobnie. Nie znalazłam w tym produkcie żadnej wady. Bez wątpienia mogę powiedzieć, że Always Infinity to najlepsze podpaski jakie używałam.

Znacie już te podpaski, używałyście ich? Podzielcie się ze mną Waszą opinią o Always Infinity. Chętnie poznam Wasze opinie.

2 komentarze:

  1. Alafik
    Ja już wypróbowałam. To bardzo dobre podpaski- cieniutkie, dobrze chronią, niewidoczne pod ubraniem. Polecam, tylko cena dość wysoka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, cena może niektórych trochę odstraszać, jednak uważam, że na najtrudniejsze 2 dni miesiączki nie ma lepszego zabezpieczenia. Dlatego nie szkoda mi pieniędzy wydanych na podpaski.

      Usuń