Obserwatorzy

57. Test antyperspirantu DOVE Compressed.


Witajcie kochani. Chciałabym tym razem podzielić się z Wami moją opinią z testu antyperspirantu DOVE Compressed. Zgłosiłam się do testu na portalu Polki.pl. Moja radość była ogromna, gdy kurier przyniósł taką śliczną paczkę.


Moja opinia:
Antyperspirant Dove Original Compressed to kosmetyk, na którego mogę naprawdę liczyć. Mała butelka 75 ml zawiera w sobie normalną dawkę kosmetyku. Na początku było to dla mnie dziwne, ale dzięki nowoczesnej technologii kompresji jest to możliwe. Dove ma delikatny i przyjemny, nie drażniący nosa zapach, który utrzymuje się przez dobrych kilka godzin. Jest mega wydajny i starcza na kilka tygodni. Nie zawiera alkoholu, wchłania się szybko i nie pozostawia plam na ubraniach. Antyperspirant jest delikatny dla mojej skóry, nie podrażnia jej i nie uczula. Pod pachami moja skóra jest jedwabiście miękka, gładka, nawilżona. To kosmetyk, który warto mieć w swojej kosmetyczce.Nie znalazłam w nim żadnych wad.


Jeśli jeszcze nie miałyście okazji wypróbować antyperspirantu Dove to zachęcam Was do tego zwłaszcza w upalne dni lub, gdy uprawiacie sporty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz