Obserwatorzy

56. Suplement diety Ligamento wzmacniający układ ruchu.

Jestem dosyć aktywną osobą, która często uprawia sport. Dodatkowo pragnę zrzucić kilka zbędnych kilogramów. Wiąże się to z wielkim wysiłkiem, zmęczeniem a czasem problemami z mięśniami, stawami czy boleściami więzadeł. Miałam też naderwane ścięgno w lewej nodze i czasem odczuwam przez to wielki dyskomfort a nawet ból. Dlatego wielką radość sprawiła mi wiadomość, że dostałam się do kampanii Ligamento na portalu Streetcom. Otrzymałam suplement diety na cały miesiąc dla siebie i opakowanie Ligamento dla znajomych. Tak wyglądała paczka:


Skład tabletek:
ekstrakt z nasion grejpfruta, ekstrakt z kłącza kurkumy (Curcuma Longa L) standaryzowany na zawartość 10% kurkuminy, hydrolizowany kolagen typu I, magnez (wodorowęglan magnezu), bromelaina, papaina, cynk (siarczan cynku), mangan (siarczan manganu), witamina B12 (cyjanokobalamina).

Dla kogo poleca się Ligamento:
osobom po przebytych urazach ścięgien i więzadeł
osobom po przebytym chirurgicznym leczeniu uszkodzeń więzadłowych
osobom aktywnym, uprawiającym sporty kontuzjogenne


W jednym opakowaniu znajduje się 60 tabletek powlekanych, które przyjmujemy każdego dnia po 2 sztuki. Połyka się je łatwo, nie są gorzkie, nie powodują u mnie zgagi ani innych ubocznych objawów.Kupiłam dodatkowo dwa opakowania dla męża by mógł razem ze mną testować ten suplement. Stosujmy go prawie 2 tygodnie i widzę u siebie znaczącą poprawę samopoczucia. Wstaję bardziej wypoczęta, mam więcej energii i dopisuje mi humor. Nie bolą mnie mięśnie po długiej jeździe na rowerze czy spacerze, nie mam obrzęków stawów ani zakwasów. Mój układ ruchu jest teraz po prostu w idealnej kondycji. U męża jest to samo. Wcześniej dolegały mu wiecznie bóle kręgosłupa i dysków. Teraz przestał narzekać, być apatyczny, ma dużo energii i zero problemów z układem ruchu. Z radością siada na rower, gra w siatkówkę, piłkę nożną, chodzi na długie spacery. Aż radość mnie ogarnia, gdy widzę, że może bez bólu robić to co uwielbia.


Jeśli nie znacie Ligamento a macie problemy ze swoim ciałem i jesteście aktywni to polecam ten suplement diety. Uważam, ze warto go przyjmować by wzmocnić nas organizm i móc robić to co lubimy czyli uprawiać sport. Z czystym sumieniem polecam Wam Ligamento !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz