Obserwatorzy

64. Monte Santi Frizzante Smoothsecco - owocowe wino musujące

Witam serdecznie.
Pierwszy raz udało mi się dostać do kampanii wina!!! Na Stronie Monte Santi radosne smaki zgłosiłam swoją osobę i zakwalifikowałam się. Byłam podekscytowana, bardzo ciekawa i niecierpliwie oczekiwałam przesyłki.
Wreszcie kurier przywiózł mi dosyć dużą paczkę, która mnie zachwyciła.


Po otworzeniu pudełka moim oczom ukazały się aż trzy musujące wina o różnych smakach i kolorach firmy Jantoń:
* Truskawkowe Monte Santi Rossini Smoothsecco
*Brzoskwiniowe Monte Santi Bellini Smoothsecco
*Pomarańczowe Monte Santi Mimosa Smoothsecco


Nie znałam do tej pory marki Jantoń, dlatego cieszył mnie fakt, że najpierw mogę przetestować wina przed ich zakupem. Nigdy nie miałam okazji kosztować takich win, więc do testów podeszłam bardzo ochoczo i się nie zawiodłam. Muszę przyznać, że nie bardzo lubię cierpkie, wytrawne wina. Dlatego, gdy podczas spotkania z koleżankami otwarłam pierwszą butelkę, zostałam wręcz porażona owocowym i lekko słodkim smakiem tego trunku. Nasz wybór padł na brzoskwiniowe Monte Santi Bellini Smoothsecco i każdej z nas ono zasmakowało. Podałam je mocno schłodzone w kieliszkach z kostkami lodu. Akurat było gorąco i z wielką przyjemnością delektowaliśmy się brzoskwiniowym, soczystym winem. Jest ono idealne na letnią porę w gronie znajomych czy rodziny, nie kwaśne ani nie za słodkie i wspaniale orzeźwia.


Niezbyt długo czekało na wypróbowanie truskawkowe Monte Santi Rossini Smoothsecco Odwiedziła mnie siostra męża, która rzadko pije jakiś alkohol. Namówiłam ją na babski wieczór i spróbowanie musującego wina o smaku truskawek. Wybór był jak najbardziej trafny.Monte Santi Rossini bardzo jej zasmakowało i jak nigdy wypiła aż dwa kieliszki. Dla mnie truskawkowe, mocno schłodzone wino również jest smaczne, mocno aromatyczne i orzeźwiające.Jednak dla naszych mężów to wino jest troszkę za słodkie, więc zrobili sobie inny mocniejszy drink.


Pomarańczowe Monte Santi Mimosa Smoothsecco
czekało na przetestowanie nieco dłużej, ale zostało wypite z taką samą przyjemnością jak poprzednie. Bosko smakuje z dodatkiem lodu, wspaniale orzeźwia i gasi pragnienie.

Znacie wina musujące Monte Santi. Jeśli tak to podzielcie się ze mną swoją opinią.

5 komentarzy:

  1. Aż z chęcią bym spróbowała :D


    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wino jest w polskich sklepach i ma przystępną cenę.

      Usuń
  2. Dobrych sklepów z winami jest wiele, trzeba tylko je znać. Ostatnio, kiedy szukałem wina na prezent dla młodej pary, to kolega z pracy polecił mi http://wineavenue24.pl/ . Nie dość, że zaopatrzenie sklepu jest znakomite to przydaje się też wyszukiwarka, dzięki której możemy szukać win pod względem stylu, koloru czy ceny. A do tego o każdym dowiedzieć się więcej z opisu jaki jest przy danym winie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o wino, to warto jest też zwrócić uwagę na to, w czym je podajemy. Ja np. nabyłam ostatnio na https://duka.com/pl/jedzenie-i-serwowanie-potraw/naczynia-do-serwowania-napojow/zestawy-szklanek-i-kieliszkow trzy zestawy kieliszków, odpowiednio dla win białych, czerwonych oraz szampana. Dobrze dobrane naczynie podkreśli walory wizualizacyjne trunku, a także wydobędzie z niego aromat.

      Usuń