Obserwatorzy

65. Przyprawy Vegeta Natur zagościły w mojej kuchni.

Witajcie kochani.
Ostatnio pogoda nienajlepsza, nie sprzyja spacerom i przebywaniu na dworze. W takie dni przesiaduję w kuchni i bawię się w gotowanie.Miałam szczególny powód i okazję do eksperymentów kuchennych, gdyż zostałam ambasadorką Vegeta Natur Potravka na portalu Ofeminin i otrzymałam kilka przypraw do przetestowania.


Kurier dostarczył mi to pyszną paczkę, w której znalazłam :
* Mieszankę przypraw Vegeta Natur z czosnkiem
* Mieszankę Vegeta Natur do Gulaszu
* Mieszankę Vegeta Natur do Złocistego Kurczaka
* Kostki rosołowe Vegeta Natur drobiowe

Muszę przyznać, że byłam bardzo ciekawa jak sprawdzą się w kuchni i jak zmienią smak potrawy. Producent postarał się i sporządził przyprawy:
* Bez konserwantów
* Bez sztucznych barwników
* w 100% naturalny skład
* Bez glutaminianu sodu


Moja opinia:

Przyprawy Vegeta Natur mnie naprawdę zachwyciły i zadziwiły. Ich skład jest o wiele, wiele lepszy i bardziej naturalny od wielu innych przypraw.Zwykła jarzynka czy mieszanka ziołowa to w 50 % sama sól. A tu mamy masę warzyw i ziół, które wzmacniają aromat i smak potrawy. Wystarczyła niewielka ilość mieszanki Vegeta by nadać potrawie dobrego smaku i wyrazistości. Przygotowałam naprawdę wiele posiłków dodając Vegetę Natur i przekonałam się, że smakują o wiele lepiej niż przyprawione dotychczas używanymi jarzynkami i innymi mieszankami ziół. Potrawy przypominają mi teraz posiłki z dzieciństwa przygotowywane przez moją babcię. Są o wiele aromatyczniejsze i pyszniejsze. Zamienię wszystkie przyprawy na Vegetę Natur i będę je polecać każdemu, gdyż są zdrowsze, zawierają mniej soli i zamieniają zwykłą potrawę w niebiański posiłek. Mój mąż nie wyobraża sobie już niedzielnego rosołku bez dodania kostki rosołowej, która sprawiła, że smakował nawet moim córkom "niejadkom". Zaś kurczak jeszcze nigdy nie był tak soczysty i chrupiący zarazem a jego smak to po prostu bajka.


Przyprawy Vegeta Natur nie zabijają smaku i zapachu mięsa czy potrawy tylko podkreślają jego charakter, który jest wyrazistszy i bogatszy. W mojej kuchni nie ma już miejsca na inne mieszanki warzywno - ziołowe. U mnie króluje Vegeta Natur.


Z całego serca dziękuję Ofeminin, że mogłam przetestować wszystkie te przepyszne produkty, które otrzymałam w paczce i poznać całkiem nowe smaki potraw.

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja i moja rodzina polubiliśmy przyprawy Vegeta Natur i tera zawsze u nas gości w kuchni.

      Usuń
  2. Nawet nie wiedziałam, że jest taki asortyment wegety. Dawno nie kupowałam,teraz kupuje w małych sklepikach bez konserwantów. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vegeta poszerzyła teraz swój asortyment o wiele nowych i praktycznych w kuchni produktów. Skoro masz możliwość kupowania w swoim sklepiku produktów bez chemii to nie zmieniaj swoich nawyków. Gotowanie i jedzenie bez konserwantów wyjdzie tylko na zdrowie.

      Usuń
  3. Używam od roku i nie zamienię na nic innego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 22 years old Sales Representative Briney Ramelet, hailing from Etobicoke enjoys watching movies like Analyze This and Leather crafting. Took a trip to The Four Lifts on the Canal du Centre and drives a Allroad. strony

    OdpowiedzUsuń