Obserwatorzy

63. Somat Gold tabletki do zmywarki - test.

Znów mi się udało i zakwalifikowałam się do grona ambasadorek Somat Gold tabletek do zmywarki na portalu Rekomenduj.to Po krótkim czasie oczekiwania otrzymałam od kuriera wypakowaną po brzegi przesyłkę pełną tabletek Somat Gold. Tak wyglądała paczka po otwarciu pudełka:


Informacja od producenta:

Somat Gold Tabs usuwa nawet najbardziej uciążliwe zabrudzenia, takie jak osad z kawy i herbaty i zapewnia perfekcyjną czystość już w 40°. Dzięki funkcji bez namaczania, skutecznie usuwa przypalone resztki jedzenia bez potrzeby wcześniejszego namaczania. Oprócz funkcji soli i nabłyszczacza, Somat Gold Tabs chroni szkło przed korozją i matowieniem oraz przyśpiesza schnięcie naczyń. Olśniewająco czyste naczynia bez wysiłku z troską o środowisko naturalne.


Moja opinia:

Testowanie tabletek Somat Gold było dla mnie przyjemne i satysfakcjonujące. Zaskoczyło mnie pozytywnie funkcyjne, elastyczne i bardzo praktyczne opakowanie, które można szczelnie zamknąć i przechowywać w nim tabletki praktycznie w każdym miejscu. Tabletka Somat po umieszczeniu w zmywarce radzi sobie u mnie z każdym zabrudzeniem nawet porządnie zaschniętym przypalonym sosem bez wcześniejszego namaczania. To samo dzieje się z innymi resztkami jedzenia i tłuszczem, które są skutecznie usunięte a naczynia po wyjęciu ze zmywarki lśnią czystością i przyjemnie pachną, bez użycia dodatkowych środków takich jak nabłyszczacz i sól.Jednak mycie trzeba nastawiać w temperaturze od 40 stopni wzwyż i trzeba o tym pamiętać. W niższej temperaturze na naczyniach zauważyłam zacieki i smugi. Dlatego każdemu, komu polecałam tabletki i rozdawałam próbki radziłam nastawiać zmywarkę na temperatury od 40 stopni wzwyż. Dzięki tabletkom, które myły w zmywarce moje naczynia, miałam o wiele więcej wolnego czasu dla siebie. Mogłam w tym czasie wypić w spokoju z koleżanka kawę, wybrać się na zakupy lub poleżeć w hamaku ciesząc się ostatnimi ciepłymi, jesiennymi dniami, czytając książkę lub drzemiąc. Od kilku miesięcy mam zmywarkę i teraz widzę ile czasu traciłam na ręczne mycie naczyń, które nie zawsze wyglądały przyzwoicie, zwłaszcza szklanki i kieliszki. Teraz mam ten problem z głowy i oszczędzam masę czasu i wody. Polecam tabletki Somat Gold bo warto je używać. Potwierdziła to większość osób, którym rozdałam próbki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz