Obserwatorzy

4. Test na odżywkach do paznokci LAURA CONTI firmy COLORIS.

Witam serdecznie.
Która z nas nie chce mieć ślicznych, zadbanych i zdrowych paznokci. Robimy co możemy, ale nie zawsze się nam to udaje.
Ja przez prawie całe moje życie obgryzałam paznokcie i dopiero w tym roku znalazłam w sobie dosyć siły, by skończyć z tym nałogiem. Mam już takie paznokcie, że się wreszcie ich nie wstydzę i jestem z siebie ogromnie dumna. Jednak moja droga do długich paznokci była mozolna. Paznokcie na początku były miękkie jak guma, łamały się, wykrzywiały w każdą stronę i się rozdwajały. Myślałam, że chyba nigdy nie zapuszczę paznokci.Jednak wszystko zmieniło się jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki, gdy dostałam w prezencie odżywki do paznokci Laura Conti.

Dzisiaj, z pełną odpowiedzialnością chciałabym zachęcić Was do zaopatrzenia się w odżywki do paznokci polskiej firmy COLORIS. Jest to firma, która produkuje kosmetyki wysokiej jakości za niewygórowaną cenę.Ja osobiście kosmetyki tej firmy polubiłam i doceniłam markę Laura Conti.

Kompleksowy preparat do odbudowy paznokci. Wzmocniona i utwardzona płytka paznokcia.

Producent pisze:
Unikalna forma preparatu o szerokim spektrum działania gwarantuje intensywną regenerację paznokci: wzmacnia i pogrubia w znaczny sposób płytkę paznokciową, pomaga w jej regeneracji, zapobiega rozdwajaniu i pojawieniu się mikropęknięć.

Ja się ze słowami producenta zgadzam. Na moje paznokcie preparat ten zadziałał w 100 %. Moje paznokcie są w dużo lepszej formie niż dawniej, stały się twardsze, nie wyginają się i nie łamią. Odżywka jest wydajna, niewiele jej idzie, aby pomalować wszystkie paznokcie dwukrotnie jak zaleca producent. Na paznokciach ładnie się błyszczy i może świetnie zastępować bezbarwny lakier do paznokci lub bazę pod emalię kolorową. Na moich paznokciach utrzymuje się około tygodnia, a bardzo dużo pracuję swoimi dłońmi w ogrodzie, na budowie i myciu naczyń. Wysycha praktycznie ekspresowo. Nie wysusza skórek ani paznokci. Polubiłam tą odżywkę i na pewno nie raz po nią jeszcze sięgnę.Preparat mieści się w przejrzystej 12 ml buteleczce.Ma troszkę mocny zapach, ale mi to nie przeszkadza. Koszt takiego specyfiku to około 8,99 zł, dostępny w Rossmanie i sklepie internetowym.

Kolejna odżywka LC+ lakier wspomagający ochronę paznokci przed grzybicą. Zawiera: CYCLOPIROX OLAMINE


Preparat:
- pielęgnuje zainfekowane paznokcie i chroni zdrowe przed grzybicą
- skuteczny w działaniu – działanie potwierdzone w badaniach mikrobiologicznych
- komfortowy w użyciu – bardzo łatwa aplikacja
- szybki w działaniu - efekty widoczne już po 4 tygodniach stosowania
Preparat tworzy na powierzchni paznokcia długo utrzymujący się film, zabezpieczający i chroniący płytkę przed uszkodzeniami i rozwojem grzybicy, przyczyniając się do poprawy stanu i wyglądu paznokcia. Chroni nowo odrastające paznokcie przed zakażeniem.

Stosuję ten preparat na paznokciach stóp i dłoni. Chociaż nie mam grzybicy, jednak zapobiegam jej dzięki LC+. Często chodzę na basen a tam o zarażenie się tą uciążliwą chorobą nie trudno. Wydajny, bardzo szybko schnący preparat, wygląda jak bezbarwny lakier i ma niezbyt drażniący zapach. Jeśli jesteście ciekawi tego produktu wypróbujcie. Koszt tego preparatu to około 11,99 zł.

Odbudowująca odżywka do paznokci z metioniną i pantenolem. Wzmocnione i zdrowe naturalne paznokcie.


Od producenta:
Odżywka wzmacnia cienkie paznokcie oraz regeneruje słabe i rozdwajając się.Zmniejsza łamliwość i przyspiesza ich wzrost.Odbudowuje uszkodzoną płytkę paznokci uzupełniając jej ubytki. Wzmacnia strukturę i pomaga w utrzymaniu właściwego poziomu wilgoci.

Jak już wcześniej Wam pisałam moje paznokcie były w opłakanym stanie. To co zrobiła ta odżywka to po prostu mistrzostwo świata. Koleżanka, która wcześniej nie mogła patrzeć na moje paznokcie nie może wyjść z podziwu. Mam twarde, zdrowe, bez rys paznokcie, które odżyły. Odkąd używam tego preparatu jeszcze nie złamałam ani razu paznokcia. Moje córki również zaczęły używać tej odżywki i zaobserwowały u siebie podobny efekt już po trzech tygodniach używania.Preparat jest wydajny, nie jest zbyt rzadki i ma prosty, wąski pędzelek. Szybciutko schnie. Ten produkt oceniam na 6 z +. Koszt odżywki w sklepie internetowym lub Rossmanie to 9,49 zł.


Pisząc tę relację byłam kierowana swoimi odczuciami i chęcią podzielenia się moim odkryciem. Nie byłam zmuszona przez żadną firmę do napisania tej recenzji.Polecam wszystkie trzy odżywki. LAURA CONTI ma w swym asortymencie wiele innych świetnych odżywek, które kupię i wypróbuję na pewno a swoimi opiniami podzielę się z Wami.

6 komentarzy:

  1. Muszę wypróbować na moje straszne paznokcie ;) można się na TrustedC. załapać na testowanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne odżywki, mam obecnie tą z metioniną i pantenolem. Ten produkt uratował moje paznokcie, które teraz są boskie.

    OdpowiedzUsuń
  3. O to teraz Twoje paznokcie będą boskie.

    OdpowiedzUsuń